کد خبر: ۸۴۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۱۸۹
دیدارهای تمام نمایندگان ایران در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در دیدارهای این هفته در گروه اول تیم استقلال میهمان الوحده امارات بود. شهر خودرو ایران هم در گروه دوم باید در زمین حریف به مصاف شباب الاهلی امارات می‌رفت. پرسپولیس در دبی میزبان التعاون عربستان در گروه سوم بود و در گروه چهارم هم سپاهان ایران باید مقابل النصر عربستان به میدان می‌رفت.

دیدارهای نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاددیدارهای تمام نمایندگان ایران در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه استقلال،‌ با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران، دیدارهای هر چهار نماینده ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود هفته آینده برگزار شود، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

در دیدارهای این هفته در گروه اول تیم استقلال میهمان الوحده امارات بود. شهر خودرو ایران هم در گروه دوم باید در زمین حریف به مصاف شباب الاهلی امارات می‌رفت.

پرسپولیس در دبی میزبان التعاون عربستان در گروه سوم بود و در گروه چهارم هم سپاهان ایران باید مقابل النصر عربستان به میدان می‌رفت.

مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قرار بود که در روزهای دوازدهم و سیزدهم اسفند ماه( دو شنبه و سه شنبه هفته آینده) برگزار شود.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: