کد خبر: ۸۴۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۵۸۲
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز درباره بازی سپاهان و پرسپولیس تصمیم گیری نکرده است.

زمان اعلام رای بازی انجام نشده سپاهان و پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، ساعاتی قبل بود که سایت خبرآنلاین مدعی شد با توجه به گزارشات و همینطور اظهارات طرفین، قضات کمیته انضباطی به این نتیجه رسیدند که بازی باید سه بر صفر به نفع قرمزهای پایتخت شود. قرار بر این شده ظرف 72 ساعت آینده رای نهایی اعلام شود.

 

این سایت البته به این نکته هم اشاره کرده که رای صادر شده قطعی نیست و سپاهان می‌تواند با اعتراض به این رای، پرونده را به کمیته استیناف بکشاند.

 

این خبر در حالی منتشر شده که حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دوشنبه و در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت اعلام کرد رای نهایی درباره بازی برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس را تا هفته آینده- روز دوشنبه- صادر خواهد کرد.

 

بعید است فدراسیون بخواهد قبل از آن تاریخ تکلیف این بازی را مشخص کند ضمن آنکه همانطور که خبرآنلاین هم به آن اشاره کرده، در صورتی که این رای هم صادر شده باشد نمی‌توان آن را قطعی دانست چرا که امکان اعتراض به آن وجود دارد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: