کد خبر: ۸۴۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۹۲
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: سطح سیلاب در برخی از مناطق بالا است و برخی پل‌های ارتباطی قطع شده‌اند.

سطح سیلاب در برخی مناطق پلدختر بالا است/ تعدادی از پل‌های ارتباطی روستاها قطع شده است/ گرو‌ه‌های امدادی اقدامات لازم را انجام دهندبه گزارش خبرداغ، سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت سیلاب در شهرستان پلدختر گفت: سیل تا این لحظه خوشبختانه وارد شهر نشده اما تعدادی از پل‌های ارتباطی روستاها قطع شده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در حال حاضر سطح آب بالا است، عنوان کرد: سطح آب در برخی از مناطق بالا است و نمی‌شود کاری کرد، آن‌هایی هم که راه‌های ارتباطی‌شان قطع شده است نیاز است هلال احمر و گروه‌های امدادی هرچه سریعتر عملیات امداد را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنان منتظر هستیم که سطح آب پایین بیاید تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند پل‌های که خراب و راه‌های ارتباطی که قطع شده‌اند را ترمیم و وصل کنند.

کاظمی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که وضعیت اسکان مردم در این مناطق چگونه است، بیان کرد: مردم مناطقی که در معرض تهدید سیل بودند با هشدارهایی که از قبل داده شده بود، به مناطق امن رفتند.

وی افزود: مدارس شهر تخلیه شده است و برای اسکان مردم کمپ‌هایی هم در نظر گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: