کد خبر: ۸۴۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
تعداد بازدید: ۴۷۲
در مراسمی با حضور مقامات عالیرتبه دولتی، از طرح رهگیری سیگار در مجتمع دخانیات تهران رونمایی شد.

گام بزرگ دخانیات در مبارزه با قاچاق سیگار؛ رونمایی از طرح رهگیری سیگاردر این مراسم، مویدی رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، میرزایی معاون اقتصادی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، جهرمی رئیس سازمان اموال تملیکی و تجارت و افضلی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران حضور داشتند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، مویدی در سخنانی در این همایش تصریح کرد: نگاه نظام به مبارزه با قاچاق یک نگاه راهبردی و عمیق و صرفا مقابله ای نیست. تمرکز ما بر پدیده پیشگیری است تا بتوانیم با پدیده شوم قاچاق مقابله کنیم.

وی افزود: بعد از اجرای طرح رجیستری گوشی تلفن همراه، طرح رهگیری سیگار، دومین طرح مهم در راستای مبارزه با قاچاق است که با اسفاده از سامانه ها اجرا می گردد.

مویدی گفت: سامانه رهگیری سیگار گام بزرگی است که رسانه ها به ویژه رسانه ملی باید برای انعکاس آن تلاش کنند.

افضلی مدیرعامل دخانیات نیز در سخنانی در این مراسم تصریح کرد: طرح رهگیری سیگار اتفاق مبارکی است که می تواند گام مهمی در مبارزه با قاچاق باشد.

وی افزود: ما آماده هستیم این طرح در تمام خطوط تولید شرکت دخانیات اجرایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: