کد خبر: ۸۴۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۴
استاندار قم، گفت: برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در قم، شنبه سوم اسفند همه مراکز آموزشی، دانشگاهی و حوزوی در این استان تعطیل است.

تعطیلی مدارس قم و لغو امتحانات حوزه علمیه در روز شنبهبه گزارش خبرداغ ، بهرام سرمست عصر پنجشنبه در گفت و گویی با تاکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی پیشگیرانه افزود: در همه شعب اخذ رای در استان قم امکانات بهداشتی اعم از مواد ضدعفونی و ماسک فراهم شده است

وی ادامه داد: از شهروندان خواسته شده است در هنگام رای دادن از خودکار شخصی استفاده کنند.

تعطیلی و لغو امتحانات غیر حضوری در حوزه علمیه قم

از سوی دیگر مرکز خبر حوزه، نیز با انتشار خبری ضمن اعلام تعطیلی و لغو امتحانات غیرحضوری در حوزه علمیه قم، اعلام کرده است: با توجه به شرایط پیش آمده و با موافقت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، امتحانات غیر حضوری روز یکشنبه ۴ اسفندماه ۹۸ در شهر قم لغو و به تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام می‌شود، موکول گردید.

با توجه به شرایط پیش آمده و با موافقت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، امتحانات غیر حضوری روز یکشنبه ۴ اسفندماه ۹۸ در شهر قم لغو و به تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام می‌شود، موکول گردید.

امتحانات شهرستانها طبق برنامه برقرار و طلاب قم می‌توانند در صورت تمایل در سایر شهرها در امتحانات شرکت نمایند.

در خصوص تعطیلی مدارس علمیه و مراکز تخصصی در روز شنبه پیگیری و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

در پی فوت دو بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، قرارگاه پدافند زیستی قم با حضور استاندار و معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد و برنامه‌های مختلف برای کنترل و مراقبت‌های لازم صورت گرفته است.

در همین ارتباط مدارس، دانشگاه ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم امروز پنجشنبه تعطیل اعلام شد.

مسوولان مختلف کشوری و استانی با تاکید بر ضرورت بیش از پیش رعایت نکات و توصیه های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا، از تلاش همه جانبه برای مهار و کنترل آن خبر داده اند.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: