کد خبر: ۸۴۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۵
علی ربیعی:
سخنگوی دولت گفت: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در وزارت بهداشت تشکیل می‌شود.

پیشگیری و مقابله با کرونا در وزارت بهداشت تشکیل می‌شود/ نیازمند همکاری همه شهروندان هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در توئیتر به تشریح آخرین اقدامات دولت در موضوع ویروس کرونا پرداخت.

وی نوشت: بنا به دستور رئیس‌جمهور ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در وزارت بهداشت با حضور وزرای بهداشت درمان و آموزش پزشکی، کشور، گردشگری، راه و شهرسازی، سخنگوی دولت و نماینده ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل می‌شود. سایر دستگاه‌های اجرایی بنا به ضرورت در جلسه شرکت می‌کنند.

دولت از ابتدای شیوع کرونا در چین، در چند جلسه موضوع را بررسی و تصمیمات مقتضی در مرزها اتخاذ و وزارت بهداشت با حساسیت تمام موضوع را رصد و اقدامات لازم را صورت داده بود. اکنون که علایمی مشاهده شد نیازمند اقدامات جامع‌تر و همکاری همه شهروندان هستیم.

دولت با حساسیت کامل و با تمام توان همه اقدامات لازم را انجام خواهد داد. از هموطنان انتظار همکاری و توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: