کد خبر: ۸۴۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۳
رئیس ستاد انتخابات «ائتلاف برای ایران» گفت: ما برای پیروزی حتما تلاش می‌کنیم، از مجموعه لیست مشارکتی ۱۵ نفر از اعضای فراکسیون امید هستند و مابقی افراد به دلیل تخصص انتخاب شدند.

کمیجانی: با دلی پر از خون «ائتلاف برای ایران» را ثبت کردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فرج کیمجانی در نشستی با نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نام «ائتلاف برای ایران» گفت: گفتمان اصلاحات ، گفتمانی اصیل و مردمی است و توسعه انسان و جامعه را باهم در نظر می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات «ائتلاف برای ایران» ادامه داد: ۸ حزب اصلاح‌طلب به عنوان اعضای فعال شورای عالی سیاست گذاری با دلی پر از خون از رد صلاحیت دوستان باتوجه به توصیه این شورا برای حضور در انتخابات بر اساس قانون احزاب ائتلافی را ثبت کردیم به نام «ائتلاف برای ایران».

وی ادامه داد: با تشکیل نشست‌های مختلف به برنامه رسیدیم و باید بگویم افرادی از اصلاح‌طلبان تایید شدند که به مراتب از نظر مدیریتی و اجرایی سابقه بالاتر و بیشتری دارند.

کمیجانی تاکید کرد: ما برای پیروزی حتما تلاش می‌کنیم، از مجموعه لیست مشارکتی ۱۵ نفر از اعضای فراکسیون امید هستند و مابقی افراد به دلیل تخصص انتخاب شدند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: