کد خبر: ۸۴۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۸
در آیین گشایش نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی مطرح شد:
غلامحسین مظفری: جزیره کیش با ظرفیت های ارزشمند در سطح ملي و حضور اندیشمندان جوان و تولیدکنندگان فعال در حوزه صنایع نفت و گاز به هاب منطقه تبدیل شده است

تبدیل جزیره کیش به هاب نفت و گاز در منطقهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آیین گشایش نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که با حضورمدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعي از مسئولانو دست اندرکاران صنایع پتروشیمیيكشنبه ٢٧ بهمن در محل نمایشگاه بین المللی کیشبرگزار شد، غلامحسین مظفری بر لزوم استقرار قطب پشتیبانی از صنایع نفت و گاز در جزیره کیش تاكيد كرد و افزود: شرکت های تولید کننده و نیازمند به فناوری ، صنعت و سیستم تامین مالی با حمایت های کلان معاونت ریاست جمهوری برای نخستین بار در این نمایشگاه جهت مذاکرات مستقیم گرد هم جمع شده اند.

مظفری با بیان اینکه جزیره کیش با ظرفیت های خوب پشتیبان اصلی شرکت های نفت و گاز در منطقه است خاطر نشان کرد: شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه پتروشیمی که در زمره سازندگان مطرح كشور هستند می توانند در مرکز نو آوری کیش مستقر شوند.

غلامحسین مظفری بر ضرورت نقش شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید در منطقه آزاد کیش اشاره كرد و افزود: شرکت هایی که آمادگی تولید در منطقه آزاد کیش را داشته باشند ضمن اینکه برای ایجاد کارگاه های تولیدی زمین در اختیارشان قرار می گیرد می تواننددفاتر خود را نیز در مرکز نو آوری کیش مستقر کنند.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان کیش در حوزه نفت و گاز یکی از 4 شرکت برتر دنیا هستند و می توانند برای تامین نیاز های داخلی و کشورهای همجوار خدمات ارائه دهند.

مظفری با بیان اینکه اختتامیه این نمایشگاه 29 بهمن برگزار می شود در خصوص مزیت های برگزاری این نمایشگاه افزود: یکی از مزیت های برگزاری این نمایشگاه تقویت زمینه های همکاری و توافق نامه ها و قراردادهایی زیادی است که بین شرکت ها امضاء می شود.

گفتنی است در این نمایشگاه غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادارت ایران، مهرشاد جواهر دشتی معاون دفتر هماهنگی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، علی وطنی مشاور عالی معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و مشارکت نمایندگان شرکت های مختلف حوزه پتروشیمی حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: