کد خبر: ۸۴۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۷
رسانه‌های دولتی چین در گزارشی اعلام کردند: تمامی افرادی که به پکن وارد می‌شوند باید برای مدت زمان دو هفته خود را قرنطینه کنند و در غیر اینصورت با آنان برخورد می‌شود.

رسانه‌های دولتی چین در گزارشی اعلام کردند: تمامی افرادی که به پکن وارد می‌شوند باید برای مدت زمان دو هفته خود را قرنطینه کنند و در غیر اینصورت با آنان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، این دستور در پی پایان یافتن تعطیلات سال نو در چین صادر شده و متوجه کسانی است که در تعطیلات از پکن خارج شده بودند.

به گفته مسئولان شهر پکن تمامی افرادی که از قرنطینه ماندن سرباز زنند یا قوانین و مقررات رسمی را به منظور مهار کروناویروس جدید رعایت نکنند مجازات می‌شوند هرچند جزئیات آن تصریح نشده است.

همچنین مسئولان حوزه سلامت در این کشور از شناسایی ۲۶۴۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس و ۱۴۳ مورد فوتی دیگر خبر دادند.

مسئولان حوزه سلامت در چین امروز (شنبه) در اطلاعیه‌ای اظهار داشتند: ۲۶۴۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس گزارش شده که در مجموع ۶۶ هزار و ۴۹۲ نفر به این ویروس آلوده شده‌اند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: با مرگ ۱۴۳ نفر دیگر از مبتلایان به کروناویروس شمار تلفات این ویروس کشنده به ۱۵۲۳ نفر رسیده که بیشتر قربانیان از ساکنان استان هوبئی و شهر ووهان بوده‌اند.

«لیانگ وانیان» یکی از مسئولین کمیسیون ملی سلامت در چین گفت: دولت باید به تلاش‌های خود برای مهار شیوع کروناویروس در ووهان که مدت سه هفته در قرنطینه بوده ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، لیانگ افزود: این کمیسیون بر کاهش نرخ مرگ و میر و تعداد مبتلایان به کروناویروس تمرکز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: