کد خبر: ۸۴۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ اعتقاد ندارم امروز کشور در شرایط بحرانی قرار دارد اما زمانی هم که در بحران بوده با اعتماد مردم به مسئولان توانسته‌ایم از بحران خارج شویم.

مردم می‌خواهند مسئولان واقعیت را با آنها در میان بگذارند/ به دست آوردن اعتماد جامعه مستلزم از خودگذشتگی و فداکاری استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی میر سلیم کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۹۸ در نشست خبری خود، ضمن تبریک روز زن، گفت: در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته‌ و چشم امید به نتایج انتخابات دوم اسفند ماه مجلس دوخته‌ایم، از نظر من بن‌بستی وجود ندارد، مسائل و مشکلات وجود دارد اما نه در بن‌بست؛ بنابراین راه برون رفت را می‌دانیم و امید داریم دست در دست هم مردم و نمایندگانشان چاره‌گشای مشکلات باشند.

وی افزود: مسائل و مشکلات بیشتر در زمینه اقتصادی خودش را نشان داده‌ که همه بر آن واقف هستند و در شش سال گذشته فرصتی‌های گرانقیمتی از دست رفته که تا حدودی می‌توان آنها را بازیافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نکته اساسی این است که اگر بخواهیم در مسائل معیشتی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موفق و اثرگذار باشیم شرطی لازم وجود دارد و آن «اعتماد» است، گفت: اعتماد مردم به امام، انقلاب را پیروز و اعتماد مردم به رزمندگان ما را در جنگ پیروز کرد.

وی ادامه داد: اعتقاد ندارم امروز کشور در شرایط بحرانی قرار دارد اما زمانی هم که در بحران بوده با اعتماد مردم به مسئولان توانسته‌ایم از بحران خارج شویم.

میرسلیم با بیان اینکه امروز به اعتماد مردم لطمه وارد شده و علت آن هم نبود صداقت است، اظهار کرد: مردم می‌خواهند مسئولان واقعیت را با آنها در میان بگذارند و با صداقت با آنها رفتار کنند راه‌حل را مطرح و از مردم کمک بخواهند.

وی تاکید کرد: کشور با رکود، تورم، سقوط، ارزش پول ملی مواجه است و مردم در گرانی دست و پا می‌زنند اما برای اینکه از پس آنها بربیایم باید اعتماد بین مردم و کسانی که می‌خواهند با آنها به مجلس بروند ایجاد شود که به دست آوردن این اعتماد مستلزم این است که از خود گذشتگی، قابلیت فداکاری و صداقت را ببینیم.

این کنشگر سیاسی اصولگرا بیان کرد: تدابیر لازم را اندیشه و آماده کرده‌ایم و منتظریم با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و احیای سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد از پس مشکلات بر بیاییم. هم اکنون بودجه سال ۹۹ در دست بررسی است امیدوارم نمایندگان حاضر بتوانند با دادن ساختار مناسبی به بودجه، آن  را ببندند و خودشان را برای عواقب کمبود بودجه آماده و سازگار کنند، نامزدهای انتخابات نیز باید پس از نمایندگی به مسائل بپردازند چرا که مشکلات بودجه گریبان آنها را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با اصلاح ساختار بودجه ما می‌توانیم از پس مشکلات بر بیاییم، تاکید کرد: به ویژه مالیات‌ها چرا که اراده حاکمیت این است بودجه را از درآمدهای نفتی برهاند که با تکیه بر فروش املاک دولتی و مالیات این کار امکان‌پذیر است و ۱۰۰هزار میلیارد تومان امکان افزایش درآمدهای مالیاتی در کشور وجود دارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: