کد خبر: ۸۴۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۴۲۷
اکرم محمدی بازیگر تلویزیون و سینما مهمان دورهمی بود و مدیری با او به گفتگو نشست.

دلیل کم‌کاری بازیگر سریال «ستایش»به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: اکرم محمدی بازیگر تلویزیون و سینما مهمان دورهمی بود و مدیری با او به گفت‌وگو نشست.

 

محمدی درباره شروع فعالیت خود گفت:از تئاتر شروع کردم، می‌توانم بگویم فیلم مادر نقطه عطف زندگیم بود و با این فیلم در عرصه بازیگری بزرگ شدم.

بازیگر «ستایش» درباره کم کاری خود عنوان کرد: دلخوری از شخص خاصی ندارم، اما دلم می‌خواهد کارهایم برای مردم باورپذیر باشد. این بازیگر درباره فعالیت کاری خود بیان کرد: مشغول کاری نیستم و سریال ستایش را بعد از پنج سال کار کردم که خوشبختانه مردم هم دوست داشتند.

محمدی درباره اینکه چرا بداخلاق است توضیح داد: اگر بد اخلاق هستم به خاطر جایی است که باید بد اخلاق باشم، چراکه قرار نیست بی خودی بداخلاقی کنم، بستگی به شرایطی که در آنجا قرار می‌گیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: