کد خبر: ۸۴۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۱۵۶
سال های سال است که شایعات زیادی درباره گم شدن پول بازیکنان خارجی در لیگ برتر شنیده می شود.

افشاگری درباره وضعیت عجیب بازیکنان خارجیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: خیلی وقت ها شایعه می شود که مثلا باشگاه پولی به بازیکن خارجی می دهد ولی در پایان مقدار کمی از آن به او می رسد. عبدالرحمن شاه حسینی رئیس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اطلاعات جالبی می دهد. او در این باره می گوید: «در ماجرای تحقیق و تفحص مجلس از فوتبال بنده هم حضور داشتم و به عنوان مسئول فعالیت می کردم. در یکی از پرونده ها بازیکنی خارجی را آوردیم که از او شکایت شده بود. در نهایت فهمیدیم اصلا پولی که باشگاه داده به این بنده خدا نرسیده است. چقدردل او پر بود و قرار شد تا این پرونده به دادگاه برود تا رسیدگی قضایی شود. در حال حاضر هم پرونده در دادگاه هست.»

البته تنها این یک مورد نبوده و موارد دیگری هم بوده است. خبرهای رسیده از داخل مجلس حکایت از آن دارد به زودی تعدادی از مربیان، مدیران، ایجنت های فوتبال، بازیکنان و.... به دادگاه خواهند رفت. در این پرونده خیلی حاضر شدند و درباره فساد در فوتبال صحبت کنند. یکی از چهره های معروف فوتبال هم که به مجلس رفته بود به نمایندگان اعلام کرد فساد در فوتبال وجود دارد و اگر جلوی آن گرفته نشود، هیچوقت مشکلات حل نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: