کد خبر: ۸۴۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۸
صبح امروز پنج شنبه ۲۴بهمن ماه آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که به نمایندگی از سوی رئیس جمهور مناطق بحرانی برف اخیر استان را سرکشی می نمایند طی تماس تلفنی با فرماندار شهرستان، توسط ایشان در جریان امور قرار گرفتند.

گفت‌وگوی تلفنی نوبخت با فرماندار شهرستان آستارا درباره مدیریت بحران برفبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این تماس تلفنی حسن رستم زاد ضمن تقدیر و تشکر از دولت خدمتگزار به سبب جویا شدن اوضاع شهرستان از استاندار محترم نیز به سبب پیگیری امور این منطقه تقدیر نمود و اعلام کرد: همانگونه که مستحضرید بحران برف اخیر استان که آغاز آن از شب بیستم بهمن ماه سال جاری می باشد، شهرستان مرزی بندر آستارا را نیز با بارش های قابل توجهی به میزان یک متر در ارتفاعات و متوسط بالغ بر نیم متر در سطح جلگه متاثر از این نزولات نموده و دارای موارد متنابهی از مدیریت بحران است که گزارش کار و مراتب آن ارسال گردیده است و الحمدالله هیچگونه مشکلی در این خصوص در شهرستان نداریم.

فرماندار به مشکلات شهرستان در بخش کمبود و فرسوده بودن ناوگان ماشین آلات و تجهیزات برف روبی و ماشین های سنگین همچنین مشکلات رانش راه روستایی در برخی مناطق اشاره نمود و از معاون رئیس جمهور تقاضا نمود با عنایت به فاصله زیاد شهرستان از مرکز استان، در این خصوص التفات ویژه ای به این منطقه مرزی داشته باشند و اعتبارات لازم به این امر اختصاص داده شود.

در پایان نوبخت نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان به سبب مدیریت مناسب اوضاع از معاونین فرماندار، شهرداران، بخشداران، راهداری و سایر عوامل امدادی شهرستان نیز تشکر نمود و اعلام کرد پس از رفع مشکلات استان امیدوار است در راستای درخواست های فرماندار جهت تامین ماشین آلات و تقویت بنیه لجستیکی شهرستان گزارشات لازم را به دولت منعکس نموده و جهت تامین موارد، اقدامات لازم تا حصول نتیجه را دنبال نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: