کد خبر: ۸۴۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۲۲۵
سرپرست سابق استقلال می‌گوید مشکلی با مجیدی ندارد.

معلوم است چه کسی رییس فدراسیون خواهد شد!/ از حضور اسکوچیچ در تیم ملی دل‌چرکین شدیمبه گزارش خبرداغ ، جواد زرینچه سرپرست سابق استقلال می‌گوید اگر مهدی قائدی در دربی تعویض نمی‌شود شاید این تیم مقابل پرسپولیس شکست نمی‌خورد. زرینچه همچنین مدعی است مشکلی با مجیدی ندارد با وی در خصوص شرایط استقلال به صحبت پرداختیم.

 

شرایط استقلال را پیش از دیدار مقابل الشرطه عراق چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط استقلال خوب است بازی‌ها نشان می‌دهد که استقلال نتایج خوبی را کسب کرده من فکر می‌کنم این تیم بتواند در ادامه راه هم همین روند را ادامه دهد.

 

از عملکرد تیم راضی هستید؟

استقلال توانسته در ادامه راه استراماچونی بازی‌های خوبی را انجام دهد اما ما باید بتوانیم با سیستمی غیر از 2-5-3 هم بازی کنیم یعنی اینکه اگر یک روزی مقابل حریفان به مشکل خوردیم تغییر سیستم دهیم.

 

فکر می‌کنید استقلال بتواند الاهلی را شکست دهد .

تیم‌های عربی مانند تیم‌های ایرانی هستند و همیشه مقابل یکدیگر نتایج خیلی نزدیک به هم بوده استقلال خارج از خانه بازی دارد و امیدوارم که بازنده نباشد.

 

خیلی‌ها از تعویض‌های مجیدی از جمله قائدی در دربی انتقاد کردند؟

من فکر می‌کنم استقلال باید ترکیب باقری و ارسلان مطهری را از بازی خارج می‌کرد در واقع تعویض قائدی اشتباه بود زیرا او توانسته بود مدافعان حریف را در یک سوم میانی خودشان نگه دارند اگر مهدی قائدی تعویض نمی‌شد شاید استقلال الان برنده بازی بود.

 

رابطه‌تان با فرهاد مجیدی چطور است؟

مشکلی با یکدیگر نداریم اما رابطه‌ای هم نداریم.

 

سعید رمضانی برای حضور در نیمکت استقلال با شما تماس گرفت ؟

ایشان هیچ تماسی با من نگرفت اما من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم من که خودم زودتر از استراماچونی از استقلال رفته بودم و نیازی هم نداشتم که کسی با من تماس بگیرد.

 

حضور اسکوچیچ را روی نیمکت تیم ملی چطور می‌بینید؟

از حضور او در تیم ملی ایران دل‌چرکین شدیم شرایط جدایی از آبادان خیلی عجیب بود مدام می‌گفت کسالت و مریضی دارم اما به یک باره سر از تیم ملی درآورد نمی‌دانم چرا مردم را یک جوری فرض می‌کنند. معلوم هم است چه کسی رییس فدراسیون خواهد شد.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: