کد خبر: ۸۴۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۰
واعظی در دیدار امام جمعه تبریز
رئیس دفتر رئیس جمهور احساس قرابت و نزدیکی مردم با مسئولان را بسیار حائز اهمیت برشمرد و با تجلیل از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که پیشگام و مبدع این فرهنگ جدید در کشور بودند، اظهار امیدواری کرد که این روابط صمیمی میان مردم و مسئولان در سایر استان‌های کشور نیز بیش از پیش تقویت شود.

مردم هر چه بیشتر در جریان واقعیات کشور باشند، همراهی‌شان افزایش خواهد یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود واعظی روز پنج‌شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالگرد قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز گفت: خوشبختانه امروز وحدت، همدلی و همبستگی خوبی میان مسئولان استان ایجاد شده که البته منشأ آن، تلاش و هدایت‌های نماینده ولی فقیه در این استان است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۶ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در دهه فجر امسال در استان آذربایجان شرقی و ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه در مجموع ۲ سفر رئیس جمهور به این استان، ‌اظهار داشت: وحدت و همدلی خوب در این استان باعث شده تا سرمایه‌گذاران برای حضور در پروژه‌ها احساس امنیت داشته باشند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: این روحیه باعث شده تا همه دست به دست هم بدهند و برای توسعه و آبادانی استان فعالیت و تلاش کنند که این سرمایه بسیار عظیمی است و باید علاوه بر حفظ آن تلاش کنیم تا به دیگر بخش‌ها منتقل شود.

واعظی ضمن ارایه گزارشی از طرح‌ها و پروژه‌هایی که در این سفر به بهره‌برداری رسیده و مزیت‌ها و تسهیلاتی که بهره‌برداری از این طرح‌ها برای مردم استان دارد، افزود: امروز آمریکا با تمام توان در راستای اعمال فشار و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران تلاش می‌کند و در حقیقت در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری اهتمام جدی دولت در این است که با تکیه بر توان داخلی بتوانیم مشکلات را حل و فصل کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: معتقدیم مردم هر چه بیشتر در جریان واقعیات و مشکلات کشور باشند، همراهی آنان با مسئولان افزایش خواهد یافت و این وظیفه ماست که مسایل کشور را با مردم در میان بگذاریم.

واعظی اظهار داشت: دولتمردان آمریکا تصور می‌کردند که با اعمال فشار می‌توانند دولت و ملت ایران را در برابر زیاده‌خواهی‌های خود تسلیم کنند اما مطمئن هستیم آنها به دلیل اینکه ملت و تاریخ ایران را نشناخته‌اند، دچار اشتباه شده و مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: آنها نه تنها در برابر ملت ایران، بلکه در تمامی مناسبات دیگر خود با ملت‌های جهان بویژه در موضوع «معامله قرن» شکست خورده و نتوانستند به اهداف خود برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز با تقدیر از تلاش‌های دولت و حمایت‌های شخص رئیس جمهور از مسئولان استانی در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی که برای مردم منفعت دارد، گفت: پروژه قطار شهری تبریز برای مردم این منطقه بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه مسئولان در چند سال اخیر پیگیری بسیار خوبی برای اجرا و به ثمر رسیدن این پروژه انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور پرشور مردم این استان در مراسم تکریم سردار سلیمانی و نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود شرایط جوی نامساعد، گفت: مردم به خوبی به وظیفه خود عمل می‌کنند و مسئولان باید قدر این مردم را دانسته و این وحدت و همدلی را ارج بنهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: