کد خبر: ۸۴۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۲۸۴
باشگاه پرسپولیس منتظر همکاری اماراتی‌ها برای صدور روادید اعضای تیم است.

به گزارش خبرداغ ، در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر با نتیجه 2بر صفر شکست خورد تا قعرنشین گروه سوم این مسابقات شود.

 

سرخپوشان در هفته دوم باید با الشارجه دیدار کنند و با وجود اینکه کمتر از24 ساعت تا پرواز کاروان پرسپولیس به امارات باقی مانده است، هنوز روادید سرخ‌ها صادر نشده و به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس دنبال پرواز جایگزین هستند تا اگر روادید به موقع صادر نشد، ضرر نکنند.

 

 

باشگاه پرسپولیس تا عصر امروز منتظر صدور روادید امارات خواهد بود و در غیر اینصورت سفر به امارات را یک روز به تعویق می‌اندازد تا بتواند رایزنی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد. کادر فنی پرسپولیس برنامه تمرینی این تیم در امارات را نیز طراحی کرده است و در صورت عدم پرواز به موقع این تیم دچار مشکل می‌شود و تا این لحظه روادید سرخ‌پوشان صادر نشده که این به معنای آغاز شیطنت و جنگ روانی علیه نمایند کشورمان است.

 

این دیدار سه شنبه هفته آینده در شارجه امارات برگزار خواهد شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: