کد خبر: ۸۴۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۷۶۱
راهپیمایی مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و نیز در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا این ساعت در اکثر نقاط کشور آغاز شده و این در حالی است که راهپیمایی در بسیاری از شهرهای کشور، همراه با بارش برف و باران برگزار شد.

برف و باران مانع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشدبه گزارش خبرداغ ، ایسنا/تهران راهپیمایی مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و نیز در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا این ساعت در اکثر نقاط کشور آغاز شده و این در حالی است که راهپیمایی در بسیاری از شهرهای کشور، همراه با بارش برف و باران برگزار شد.

امروز سه شنبه، ۲۲ بهمن ماه، مردم ایران اسلامی علاوه بر تهران در بیش از هزار شهرستان،‌ شهر و بخش و هم‌چنین در بیش از ۴ هزار روستا با حضور در خیابان‌های سراسر کشور چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم ایران در سراسر استانها و شهرستانها در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور یافته اند تا فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی بدارند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید میثاقی دوباره می‌کنند.

در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور بی‌بدیل مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می‌تواند همچون گذشته برهم زننده معادلات استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل جنایکاری باشد که امروز با طرح کذایی معادله قرن قصد تشنج افزایی در منطقه را دارند.

از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس کشور آمده اند تا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید پیمان کنند تا این انقلاب همچون همیشه مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید.

از جمله شعارهایی که مردم در راهپیمایی در حال سر دادن هستند می‌توان به "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ما پیرو مکتب حسینیم" " یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه‌ای زنده باد"، در بهار آزادی جای شهدا خالی و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است" اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران همه ساله با سالگرد انقلاب ۱۳۵۷ ایران و در آخرین روز از دهه فجر برگزار می‌شود. در این روز مردم به خیابان‌ها می‌آیند و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شیراز و ۶۴ شهر فارس آغاز شد.

براساس اعلام قبلی و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح سه شنبه، راهپیمایی مردم در شیراز و دیگر نقاط فارس، بعد از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، آغاز شد. 

راهپیمایان در شیراز با شعار کوبنده الله اکبر، حرکت خود را در مسیر تعیین شده آغاز کردند. 

حضور گسترده جوانان، اقشار مختلف مردم از دانش آموز و فرهنگی تا کاسب و کارمند، استاد دانشگاه و اعضای صنوف مختلف در قالب یک صف واحد، توصیف ناپذیر است. 

راهپیمایان در شیراز مسیر میدان نمازی تا چهارراه زند را طی کرده و در این مکان به سخنان حجت الاسلام علی اکبری، امام جمعه موقت تهران گوش فرا خواهند داد. 

همه آمدند/ ماندن مردم بر سر عهد خود

راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همانند سراسر میهن اسلامی، با حضور گسترده و پر شور مردم در شیراز و ۶۴ شهر استان فارس همراه و حضور گسترده جوانان و نوجوانان و اقشار و گروه‌های مختلف مردم وصف ناشدنی بود.

محمدی، پسر جوانی که با در دست داشتن پلاکاردهایی به همراه دوستانش به راهپیمایان در شیراز پیوسته بود، به ایسنا گفت: من هم مثل هر ایرانی از وضعیت اقتصادی گله‌های زیادی دارم قرار بود درس بخوانیم تا به بالندگی کشور کمک کنیم اما امروز وضعیت به گونه‌ای است که حتی توان اداره خودم و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به دلیل مشکلات مالی ندارم اما با این وجود برای اثبات حقانیت نظام و به پاس همه دلاورمردانی که جان خود را در ظبق اخلاص گذاشتند امروز هم آمدم.

این دانش‌آموز سال آخر دبیرستان با بیان اینکه مردم همیشه همراه بوده و هستند، تلاش بیشتر مسئولان برای رفع چالش‌های موجود به ویژه در حوزه اقتصاد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: به حتم در انتخابات اسفند هم تمام کسانیکه واجد شرایط برای رای دادن هستند، حضور خواهند داشت، اما این حضور بار مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر از همیشه خواهد کرد.

حمیدیان، جوان ٢٢ ساله‌ای که سال آخر دانشگاه را می‌گذراند نیز با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این موضوع را نشان دهنده پایمردی همه ایرانیان بر عهدشان با انقلاب و رهبری دانست.

او هم که گلایه‌هایشان را با لبخند بیان می‌کند، بر لزوم حضور گسترده در انتخابات پیش رو اکید کرد و گفت: این کشور متعلق به همه ایرانی‌هاست که در سرنوشت خود دخیل هستند. حتی اگر اعتقادی به ناکارآمدی عملکردها ندارند اما برای حفظ نظام و نسپردن سرنوشت کشور به دیگران باید به پای صندوق‌های رای بیایند.

پورمولا، زن جوانی که به همراه خانواده به راهپیمایان در شیراز پیوسته است، به ایسنا، گفت: از کودکی همراه خانواده به راهپیمایی‌های ٢٢ بهمن می‌آیم حس می‌کنم امسال یک حس و حال دیگری دارد.

او ادامه داد: احساس می‌کنم شهید سلیمانی در میان جمعیت و همراه با آنها حضور دارد. این شهید عزیز هر سال با خانواده خود به این مراسم می رفت امسال همه جوانان ایرانی پشت خانواده او در این مراسم هستند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران آغاز شد

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرهای مازندران با شکوه هر چه تمام‌تر آغاز شده است.

در ساری آغاز راهپیمایی از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) بوده که سخنران دکتر سعید جلیلی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران ویژه راهپیمایی در استان مازندران هستند.

مردم ولایت‌مدار و شهید پرور مازندران همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی آغاز کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح از محلات، خیابان‌ها و مساجد تمامی شهرهای مازندران شروع شده و راهپیمایان مازندرانی علی‌رغم بارش شدید باران و سرد بودن هوا، طبق برنامه اعلام شده در این راهپیمایی حضور پر شور دارند.

مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیتی است که دست‌ نوشته، پرچم و پلاکاردهایی با عنوان‌های حمایت از رهبری، استکبارستیزی و گرامیداشت جشن انقلاب در دست دارند و امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها است و حضور مردم در فجر سلیمانی معنایی دیگر دارد.

همچنین مردم همیشه در صحنه و شریف شهرستان تنکابن مانند هر سال با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سر دادن ندای الله اکبر و نوای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در یک هوای برف و بارانی عزم راسخ خود را برای بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند.

مردم ولایت مدار نوشهر نیز در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با وجود بارش برف شدید با حضور پرشور خود راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند
امروز پیر وجوان،  زن و مرد آمدند تا به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بگویند همه یک قاسم  سلیمانی هستند و دشمنان نمی توانند خدشه ای به این اتحاد و همدلی بزنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیه آغاز شد

خروش مردمی و با شکوه مردم ارومیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز شد.

در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی آذربایجان غربی از دقایقی پیش در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف استان حضور یافتند.

عکس آرشیوی است

مردم مرکز استان امروز ۲۲بهمن از ساعت ۱۰:۳۰ در مسیر خیابان امام خمینی شهر، بار دیگر در هوای برفی و سرد باحضوری پرشورتر از سال قبل با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه" حماسه ای به بلندای تاریخ خلق کردند.

زن و مرد، پیر و جوان، کودکان و نوجوانان در سرمای ۲۲ بهمن ۹۸ در راهپیمایی حضور یافتند و بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری عهدی دوباره بستند.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی ۲۲بهمن در شهرهای سردشت، شاهین دژ،پیرانشهر،چالدران، بوکان،اشنویه و سلماس از ساعت ۱۰ صبح با حضور پرشور مردم انقلابی در مسیرهای تعیین شده آغاز شده بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان مرکزی آغاز شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۵۹ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی آغاز شد.

این راهپیمایی در شهر اراک مرکز استان مرکزی، هم اکنون از میدان شهدا به سمت مصلای بیت‌المقدس آغاز شد. شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قبل از آغاز راهپیمایی با اجتماع در میدان شهدای اراک در مراسم جشن انقلاب شرکت کرده و به سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان گوش سپردند.

به گفته حجت الاسلام عباس دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی فعالیت‌های فرهنگی هنری در حاشیه برگزاری راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برپایی ایستگاه‌های نقاشی و غرفه‌های فرهنگی از جمله مهمترین برنامه‌های جانبی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.

راهپیمایان اراکی که حرکت خود را از میدان شهدا به سمت پل خیبر آغاز کرده اند، پس از پیمودن خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو و میدان البرز در مصلای بیت‌المقدس اراک اجتماع کرده و به سخنان حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران گوش خواهند سپرد.

گفتنی است، شب گذشته نیز مراسم نورافشانی در استان برگزار و نوای "الله اکبر" راس ساعت ۲۱ شامگاه گذشته همزمان با سراسر ایران اسلامی بر فراز بام‌ها و مساجد استان سر داده شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، با حضور گسترده و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و انقلابی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش راهپیمایی بزرگ و وحدت‌آفرین یوم‌الله ۲۲ بهمن امروز با حضور گسترده مردم در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

عکس آرشیوی است

در این راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری همانند سایر نقاط کشور، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و باری دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

مردم این استان در تمام رویدادهای انقلاب حضور فعالی داشته‌اند.

راهیپمایی در سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری نیز در حال برگزاری است.

شامگاه گذشته نیز به شکرانه چهلمین سال پیروزی انقلاب، فریاد "الله اکبر" در سراسر چهارمحال و بختیاری  طنین‌انداز شد.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان زنجان، هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد تا برگ زرین دیگری بر تاریخ درخشان انقلاب اسلامی افزوده شود.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، راهپیمایی مردم همیشه در صحنه زنجان در روز ۲۲ بهمن‌ماه، دقایقی پیش آغاز شد تا حرکتی برای آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار ملی باشد؛ اقتداری که قرار است مردم زنجان همگام با ملت ایران در روزی که دشمنان وعده داده بودند که هیچ‌گاه در تاریخ ثبت نخواهد شد، به همه یاوه‌گویی‌های بدخواهان نظام خاتمه دهند.

امروز روزی سرنوشت‌ساز برای ملتی است که جشن آزادی خود را با حضور در راهپیمایی غرورآفرین که هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، به جهانیان اعلام کنند و این اعلام حضور در چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از لحظاتی پیش در شهر زنجان و سایر شهرهای تابعه استان آغاز شده است که این حرکت بیانگر آن است که امروز روز نشستن و ایستایی نیست، بلکه روز امتحان است، امتحانی که ملت ایران چهار دهه با افتخار در آن شرکت کرده و هر بار نمره قبولی را می‌گیرند.

امروز آغازگر روزی است که جوانان سال‌های نه چندان دور آن را رقم زدند و اینک جوانان نسل امروز، هر چند در برخی از سلایق با نسل دیروز اختلاف دارند، اما در جایی که مربوط به حفظ کیان این ملت باشد، اختلاف سلایق معنی ندارد و امروز همان روزی است که همه سلایق در یک صف به‌هم پیوسته و با شعار واحد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در کنار یکدیگر در حال خلق حماسه‌ای دیگر هستند تا بگویند هیچ‌کس حق تهدید ملتی را که برای آزادی‌اش خون‌های زیادی داده است را ندارد.

با اینکه هنوز آغاز راهپیمایی است، اما حضور پرشور زنجانی‌ها و شعار «مرگ بر آمریکا» که هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی دست‌خوش تغییر نخواهد شد، طنین‌اندازتر از همیشه به گوش می‌رسد. پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک، بازاری و کارمند، کارگر و خانه‌دار، همه و همه امروز آمده‌اند تا سهم خود را از امنیتی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر این سرزمین پهناور حاکم شده است، ادا کرده و بگویند هیچ‌گاه از آرمان‌های امام راحل و خون‌هایی که برای دفاع از این سرزمین و انقلاب ریخته شده و هنوز هم این جان‌فشانی‌ها ادامه دارد، ذره‌ای عقب نخواهند نشست.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گلستان آغاز شد

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور پرشور مردم انقلابی گلستان در ۴۷ نقطه از این استان آغاز شد.

قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه استان گلستان، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با در دست داشتن پرچم کشورمان، باری دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کرده و ثابت کردند که همواره پیرو آرمان های انقلاب، رهبری و فرمایشات ایشان هستند.

مردم با شور و حرارتی وصف ناپذیر، شعارهایی علیه مستکبران و سلطه گران در رأس آن‌ها آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس سر می دهند.

راهپیمایی در گرگان مرکز استان از چهارراه میدان به سمت سه راه بهارستان در حال برگزاری است. محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گرگان است.

همزمان در ۴۶ نقطه دیگر از استان گلستان نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشکوه مردم در حال برگزاری است.

آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در یاسوج

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از دقایقی قبل با حضور مردم ولایتمدار، مومن و همیشه در صحنه یاسوج آغاز شده است.

عکس آرشیوی است

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال از میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی - خیابان جمهوری اسلامی - میدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.

حضور اقشار مختلف مردم یاسوج در راهپیمایی امسال چشمگیر است. نکته جالب در این راهپیمایی عشایر غیور و همیشه در صحنه با لباس‌های محلی خود حضور دارند.

به گزارش ایسنا، همزمان در ۱۹ شهرها و بخش‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز شده است.

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از دقایقی قبل در کرمانشاه آغاز شد.

این راهپیمایی در شهر کرمانشاه از دو مسیر چهارراه مدرس و سه راه 22 بهمن به سمت میدان آزادی برگزار می شود و راهپیمایان در پایان مسیر راهپیمایی در میدان آزادی تجمع خواهند کرد.

با وجود سرمای هوا، حضور مردم در این صحنه اعلام حمایت از نظام چشمگیر است و از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان در این مراسم حضور دارند.

راهپیمایان کرمانشاهی با سردادن شعارهایی ضمن اعلام حمایت از انقلاب، انزجارشان را از توطئه های آمریکا و دشمنان این مرز و بوم اعلام می کنند.

همچنین راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی بر ادامه راه این سردار شهید تاکید دارند.

طبق اعلام صورت گرفته سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر کرماشناه حجت‌الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه است.

این مراسم در دیگر شهرهای استان کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان کردستان آغاز شد

مردم غیور و انقلابی استان کردستان از دقایقی پیش همگام با سایر هموطنان خود در سراسر کشور، با حضور در مسیرهای تعیین شده، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را آغاز کردند.

کردستانی‌ها امروز سه‌شنبه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «مطیع امر رهبریم» و «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید پیمان می‌کنند.

راهپیمایی اقشار و گروه‌های مختلف مردمی از ساعت ١۰ امروز در شهر سنندج آغاز شده و سیل جمعیت در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی(ره) به سمت محل تجمع اصلی واقع در سه راه حبیبی این شهر در حرکت هستند.

لازم به ذکر است؛ در شهرهای تابعه استان نیز گروه‌های مردمی، سازمان‌ها، ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون و مسئولان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین آغاز شد

همگام با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ با حضور پرشور مردم در قزوین آغاز شد.

مردم ولایت‍‌‍مدار و انقلابی قزوین از ساعتی قبل از شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای تعیین‌شده در هوای سرد و برفی گرد هم آمدند و با شوری وصف‌ناشدنی منتظر شروع راهپیمایی بودند.

هرساله در آستانه ۲۲ بهمن‌ماه، شاهدیم که دشمن همه توان خود را برای عدم حضور پرشور مردم به کار می‌بندد ولی حضور جدی‌ و باشکوه ملت ایران نقشه‌های آنان را برهم می‌ریزد.

عکس آرشیوی است

بنابراین گزارش مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیت است و هرلحظه بر تعداد مردم افزوده می‌شود.

دست‌نوشته، پرچم و پلاکاردهایی با عنوان‌های حمایت از رهبری، استکبارستیزی و اربعین شهادت سردار سلیمانی در دست مردم دیده می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با گذشتن از میدان میرعماد، خیابان‌های نادری، طالقانی، میدان آزادی، خیابان پیغمبریه به چهارراه شهدا می‌رسند.

به گزارش ایسنا، پس از حضور مردم در خیابان شهدا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سخنران مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهد بود و قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ قرائت خواهدشد.

آغاز راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن قم با حضور مراجع عظام

مراسم پرشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه با حضور مراجع عظام تقلید و مردم همیشه در صحنه قم آغاز شد.

در طلیعه چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ولایت مدار و غیور قم همیشه قهرمان و خاستگاه انقلاب باردیگر در خیابان‎های مرکزی شهر با هم عهده اتحاد بستند و در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند

راهپیمایان با وجود برودت شدید هوای امروز قم بازهم حضور در صحنه و بیعت با ولی فقیه خویش صحنه‎های بدیعی را شکل دادند.

پس از حرکت امّت حزب‌الله از مناطق یازده‌گانه شهری به سمت میدان بزرگ آستانه، ساعت ۱۰صبح خیل عظیم و خروشان مردمی، متحد و یکپارچه راهپیمایی شورآفرین خود را از مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شد.

گفتنی است، برادران از مسیر میدان آستانه – پل معصومیه – خیابان اراک (امیرکبیر) – پل حجتیه – چهارراه شهدا و خیابان آیت‌الله‌العظمی مرعشی نجفی (ارم) وارد حرم مطهر حضرت معصومه(س) شده و خواهران نیز از مسیر میدان آستانه – پل معصومیه – خیابان اراک (امیرکبیر) – پل حجتیه –  بلوار بهار–  صحن صاحب‌الزمان (عج) وارد این مکان مقدس می‌شوند.

ضمناً راهپیمایی‌های مشابه با شرکت اهالی ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرهای دستجرد – جعفریه - سلفچگان – کهک و قنوات و روستاهای تابع استان آغاز شده است.

گرمای حضور، وحدت، همدلی و اتحاد، سرمای 22 بهمن قم را محو کرد

مردم قدرشناس و ولایت مدار قم با وجود برودت هوا امروز هم در پای عهد چهل ساله خود با امام و رهبری ایستادند.

امروز 22 بهمن ماه 1398، آغاز پرشکوه چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوه مندی است که غرب و شرق عالم را متحیر و متاثر کرد.

امروز مردم قم دوشادوش هم، پیر و خرد و جوان و زن و مرد پای در راه کشیده و برای اثبات عاشقی و دلدادگی و حضور در این مسیر سبزو سپید و سرخ عاشقی و صلح و شهادت از هم سبقت می‌گیرند.

محمد عیوضی دانشجوی مکانیک دانشگاه صنعتی قم امروز در این راهپیمایی و در گفت وگو با ایسنا گفت: من اصالتا قمی نیستم و خانواده ما در اصفهان زندگی می کنند ولی من امروز بنا بر احساس وظیفه ودینی که داشتم در این مراسم شرکت کردم.

وی افزود: واقعا حس دین بزرگی که به شهدا و امام شهدا و رهبری و خون شهدای مقاومت به خصوص حاج قاسم داریم من را به این راهپیمایی کشاند.

وی افزود: واقعا حس دین بزرگی که به شهدا و امام شهدا و رهبری و خون شهدای مقاومت به خصوص حاج قاسم داریم من را به این راهپیمایی کشاند.

علی اکبر طاهرخانی از طلاب جوان قمی است که او هم اهل زنجان است. او هم در گفتگو با ما گفت: امروز هوای بسیار سردی در قم جریان دارد ولی قطعا مردم قم همانگونه که انقلاب را برای ملت ما آغاز کردند در ادامه راه هم ثابت می‌کنند که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب از هیچ فرصتی نمی گذرند. چه برسد به حماسه ای چون دهه فجر که همه هویت انقلاب ما است.

وی افزود: امروز حضور گسترده مردم چشم طمع دون صفتانی چون ترامپ را از سیطره به این کشور و آب و خاک کور می سازد.

همچنین حجت‌الاسلام محمد رضا آخوندزاده معاون استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های قم در گفت‌وگو با ایسنا، با گرامیداشت 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: مردم ایران بعد از 41 سال از تحقق انقلاب اسلامی به این بلوغ اجتماعی رسیدند که اتفاقاتی که در جامعه می افتد بازخورد فراملی و تاثیر مستقیم بر امنیت ما دارد.

معاون استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های قم افزود: حضور منسجم مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشان‌گر بلوغ اجتماعی و سیاسی آنان است.

وی تصریح کرد: هر چه بیشتر در جهت تبعیت از ولی امر و ولایت حرکت کنیم،دشمن این پیام را دریافت می‌کند و اینکه هنوز مردم پشتوانه‌ای برای انقلاب و نظام هستند، موجب می شود فکر آمدن به سمت ایران و حمله به کشور و فکر جنگ با ما را از سرشان بیرون کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در بندرعباس آغاز شد

مراسم چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش از سوی راهپیمایان در بندرعباس آغاز شد.

 مردم انقلابی و ولایتمدار بندرعباس، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی آغاز کرده‌اند که در ساعات اولیه پیش از آغاز رسمی راهپیمایی،‌ خیابان‌های منتهی به بلوار ساحلی بندرعباس مملو از جمعیت است.

امسال همزمان در بخش ها، شهرها و شهرستان  ها و تمامی  روستاهای  هرمزگان،  شهروندان مراسم گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلام را برگزار کردند و در بندرعباس نیز شهروندان بندرعباسی از ساعت ۹:۳۰ صبح از مسیرهای اعلام شده را به سوی بلوار ساحلی و پشت فرمانداری بندرعباس حرکت کرده‌اند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم همیشه در صحنه و همچنین مسئولین لشکری و استانی، تعدادی از علما و شخصیت‌های فرهیخته فرهنگی هرمزگان در بندرعباس همزمان با سایر نقاط کشورمان برگزار شد.

مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار  قاسم سلیمانی مصادف شده، با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه  و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت از سوی راهپیمایان آغاز شد. راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام به چهل و یک سالگی بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند. شرکت ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان وجانبازان جلوه هایی از حضورپر افتخار مردمی بود.

سخنران روز راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن حجت‌الاسلام سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خواهد بود.اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری، برپایی موکب‌ها و غرفه‌های عکس، پوستر و نقاشی، گل‌باران مراسم توسط بالگرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بخش دیگری از برنامه‌های مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در بندرعباس است.

نظیر این راهپیمایی با شرکت پرشور مردم در شهرها و روستاهای میناب، رودان، جاسک، قشم، بستک، سیریک، پارسیان، ابوموسی، حاجی آباد، بندرلنگه، بشاگرد، کیش، جزیره هرمز و سایر نقاط استان آغاز شده است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در خوزستان

مردم استان خوزستان همزمان با سراسر کشور، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

راهپیمایی گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در استان خوزستان، همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، راهپیمایان اهوازی مسیر میدان شهدا - خیابان آزادگان - خیابان سلمان فارسی - چهارراه آبادان را طی خواهند کرد و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.

سخنران پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری است.

راهپیمایی پیروزی انقلاب در سایر نقاط استان نیز آغاز شده است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان آغاز شد.

عکس آرشیوی است

راهپیمایی ۲۲ بهمن هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در اصفهان آغاز شد. مردم اصفهان از دقایق ابتدایی صبح امروز (سه‌شنبه) از مسیرهای هشت‌گانه به سمت میدان نقش جهان در حال حرکت هستند.

به گزارش ایسنا، مردم با دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده" خشم و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل ابراز و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل

همگام با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن 98 در اردبیل آغاز شد.

مردم ولایت‍‌‍مدار و انقلابی استان اردبیل از ساعتی قبل از شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای تعیین‌شده گرد هم آمده و با شوری وصف‌ناشدنی در فضایی آرام منتظر شروع راهپیمایی بودند.

مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیتی است که دست‌نوشته، پرچم و پلاکاردهایی با عنوان‌های حمایت از رهبری، استکبارستیزی و گرامیداشت جشن انقلاب در دست دارند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی از ایستگاه سرعین تا میدان مصلی در حال حرکت هستند تا دوباره حماسه‌ای دیگر در بهمن 98 بیافرینند.

به گزارش ایسنا، پس پایان راهپیمایی با حضور پرشور و ولایی مردم اردبیل قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سال 1397 قرائت خواهدشد.

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در البرز

مردم البرز همزمان با سراسر کشور، برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به صحنه آمدند.

راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در مرکز استان پنج مسیر برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است، مسیر شماره یک از میدان شهدا به سمت چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره دو از میدان آزادگان به طرف چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره سه از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره چهار از میان جاده به سمت سه راه رجایی شهر و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی و مسیر شماره پنج از مسجد حضرت ابوالفضل دولت آباد به سمت بلوار علامه جعفری و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی است. امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم پایانی سخنرانی خواهد کرد.

همزمان در سایر مناطق استان هم جشن 41 سالگی انقلاب آغاز شده است.

راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن در ایلام آغاز شد

40 سال از آن روز افتخارآمیز و پرخاطره می‌گذرد ، مردم استان ایلام به یاد آن حماسه‌ی بزرگ امروز هم گردهم می‌آیند و فریاد عشق را سر می‌دهند و به همه‌ی جهانیان نشان می‌دهند ما پای آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم.

 امروز ، 22 بهمن 1398 است، با اینکه ساعت آغاز راهپیمایی در ایلام ساعت 9 و 30 دقیقه اعلام شده است ، اما مردم زودتر از این ساعت خود را به میدان 22 بهمن برای آغاز روزی شیرین و شورآفرین، رسانده‌اند.

آری نامگذاری این میدان به نام 22 بهمن اتفاقی نیست، این میدان 41 سال است که شاهد حماسه‌ی حضور مردم است و اگر زبان بگشاید خواهد گفت که مردان و زنان این دیار از اینجا حماسه‌ی حضور را با قصد قربت به خدای بزرگ‌تر مشق کرده‌اند و طنین الله‌اکبرهای عاشقانه‌شان برای همیشه ماندگار است.

امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها است و حضور مردم در فجر سلیمانی، معنایی دیگر دارد.

مردم ایلام از میدان 22 مسیر خیابان آیت‌الله حیدری را طی خواهند کرد و در میدان شهید کشوری اجتماع عاشقانه‌ی خود را تشکیل خواهند داد.

سخنران این مراسم «حاجی‌میرزایی» وزیر آموزش و پرورش خواهد بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر آغاز شد

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرکز و شهرستان های تابعه استان بوشهر آغاز شد.

این راهپیمایی پرشور در بوشهر از بسیج ناحیه مرکزی تا میدان رئیسعلی دلواری و با سخنرانی سردار رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا همراه خواهد بود. 

همچنین مردم شهرهای برازجان از میدان ۱۷ شهریور تا میدان شهید چمران، خورموج از میدان امام تا میدان شهید مهدوی، دیّر از گلزار شهدای گمنام تا میدان غدیر، کنگان از میدان شهید بهشتی تا ساحل و روبروی گمرک قدیم، دیلم از میدان ساعت تا مصلی جمعه، جم از پل بازار تا مصلی جمعه، گناوه از میدان امام تا مصلی جمعه، اهرم از مسجد قائم تا مصلی جمعه، و عسلویه از میدان فتح تا پارک ساحلی را به عنوان مسیرهای راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن پیموده و با مشت های گره کرده و پولادی بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند. 

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی آغاز شد.

 راهپیمایی 22 بهمن مردم خراسان شمالی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

امروز مردم با بصیرت خراسان شمالی در بیش از ۹۰ نقطه از این استان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب نشان خواهند داد.

امروز اقوام کرمانج، ترک، ترکمن و فارس با حضوری پرشور و با مشت های گره کرده و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را به دشمنان و استکبار نشان می دهند.

مسیر راهپیمایی مرکز خراسان شمالی از میدان شهید تا مصلی است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان جنوبی آغاز شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

مراسم راهپیمایی در بیرجند، مرکز خراسان جنوبی، دقایقی پیش با حضور مردمی که از ساعات اولیه صبح در میدان شهدا تجمع کرده بودند، آغاز شد.

به گزارش ایسنا، مسیر راهپیمایی، میدان شهدا، خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس خواهد بود.

مردم با سردادن شعارهایی از انقلاب و نهضت اسلامی خود حمایت کرده و در حال پیمودن مسیر راهپیمایی هستند.

در دیگر شهرستان‌ها نیز از دقایقی بعد راهپیمایی با حضور مردم و مسئولان آغاز خواهد شد.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه مراسم راهپیمایی در مرکز استان  خواهد بود.

آغاز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در مشهد

راهپیمایی بزرگداشت چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی در مشهد از دقایقی قبل از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد امروز مسیر میدان 15 خرداد تا حرم مطهر رضوی را با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «22 بهمن ماه، یوم الله، یوم الله»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» راهپیمایی و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی می‌دارند.

راهپیمایی در مسیر خیابان امام رضا (ع) تا حرم مطهر امام رضا(ع) ادامه می‌یابد و برادران از باب الرضا (ع) و خواهران از باب الجواد (ع) وارد صحن جامع رضوی می‌شوند و حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه سخنران پایانی این مراسم خواهد بود.

آغاز راهپیمایی 22بهمن در سمنان

مراسم راهپیمایی ایام‌الله 22بهمن  با حضور اقشار مختلف مردم در سمنان از ساعت 9:30 دقیقه از میدان سعدی آغاز و مردم این شهر در حال راهپیمایی به سمت میدان امام هستند.

قرار است که راهپیمایان سمنانی پس از راهپیمایی مسیر میدان سعدی تا میدان امام خمینی، در این میدان مرکزی شهر تجمع کرده و به سخنان سخنران و قرائت بیانیه پایانی گوش فرادهند.

عکس آرشیوی است

حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان، روحانیون، دانشجویان و جوانان در بین راهپیمایان مشهود است و مردم با سردادن شعارهای مختلف و از جمله با سردادن شعار همیشگی الله‌اکبر سالروز پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند.

غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت‌وگو با ایسنا از برپایی راهپیمایی 22بهمن در 70 نقطه این استان و از جمله در 19 شهر استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: مردم استان سمنان امسال نیز با حضور خود در راهپیمایی 22بهمن، بار دیگر حمایت خود را از این نظام الهی نشان خواهند داد.

وی شرکت مردم در راهپیمایی ایام‌الله 22بهمن را موجب قوام بیشتر نظام دانست و افزود: نظام مقدس اسلامی یک نظام مردمی است و مردم نظام را از خود دانسته و همواره با حمایت از آن بر اقتدار این نظام مقدس افزوده‌اند.

وی با اشاره به راهپیمایی 22بهمن در مرکز استان گفت: حجت الاسلام غفوری، قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در جمع راهپیمایان سمنانی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

به گزارش ایسنا راهپیمایی جشن انقلاب در سمنان از ساعت 9 و 30 دقیقه و در شهرهای شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و...از ساعت 10 آغاز می‌شود.

آغاز مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سیستان وبلوچستان

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان وبلوچستان آغاز شد.

۲۲ بهمن نماد استقلال، آزادی و اوج شکوفایی ملت ایران اسلامی است و امسال اگرچه چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مصادف با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، این اسطوره مبارزه با استکبار و تکفیری های خونخوار گردیده، اما مردم ولایتمدار زاهدان با وحدت و یکپارچگی مثال زدنی خود بار دیگر با حضور پر رنگشان در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه، آمده اند تا به دشمنان بگویند که همواره هوشیارند و از انقلابشان دفاع می کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلانی ایران سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال در زاهدان است.

آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان

 مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور، در کرمان آغاز شد.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کرمان نیز آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم‌آباد

مردم لرستان همزمان با سراسر کشور، برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صحنه آمدند.

راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم دقایقی پیش در مرکز لرستان با سردادن شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... آغاز شد.

در خرم‌آباد این راهپیمایی ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت خیابان امام خمینی(ره)، پُل انقلاب، خیابان انقلاب و میدان ۲۲ بهمن با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار می‌شود.

این راهپیمایی در شهرستان بروجرد نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان قیام به‌سمت میدان شهدا و میدان تختی برگزار می‌شود و راهپیمایی در شهرستان دورود نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

راهپیمایی در کوهدشت نیز ساعت ۹ صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت میدان شهدا، میدان امام(ره) و چهارراه الله‌اکبر برگزار می‌شود همچنین راهپیمایی در شهرستان دلفان ساعت ۱۰ صبح از میدان بعثت به سمت میدان امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

راهپیمایی در الیگودرز ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی، میدان امام(ره)، در سلسله ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه آموزش و پرورش، در ازنا ساعت‌ ۱۰ صبح از میدان شهید صادقی به سمت چهار راه انقلاب، در پلدختر ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت پُل شهدای دولت و میدان شهید بهشتی برگزار می‌شود.

همچنین این راهپیمایی در سراب‌دوره ساعت ۱۰ صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج)، بلوار امام خمینی(ره) و در چغابل نیز ساعت ۱۰ صبح، مصلای نماز جمعه، میدان امام، خیابان شهید رجایی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان: مهم‌ترین پشتوانه نظام، مردم هستند

سید موسی خادمی استاندار لرستان در جمع خبرنگاران در حاشیه این راهپیمایی با اشاره به یوم‌الله ۲۲ بهمن، در پاسخ به سؤال رمز ماندگاری و بقای نظام و انقلاب اسلامی علی‌رغم فشارها، تهدیدات و تحریم‌ها، عنوان کرد: فلسفه‌ای علمی وجود دارد که می‌گوید با شناخت علت به وجود آمدن یک پدیده، می‌توان دلیل بقای آن را نیز یافت.

وی بیان کرد: از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی اول لطف خدای متعال و سپس راهی بود که ملت انتخاب کرده بودند.

خادمی افزود: ملت ما دارای آرمان شد، آرمان‌هایی که متأثر از مکتب اسلام بود و نگاه بلند که باعث ایجاد انگیزه و قدرت شد، مردم در ادامه برای خود چشم‌انداز تبیین کرده و به خودباوری رسیدند این خودباوری از عوامل اصلی تداوم انقلاب است.

خادمی همچنین گفت: رهبری حکیمانه و اندیشمندانه امام خمینی (ره) از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب است. امام توانست مردم را حول موضوعات مشترک گرد هم آورد، نظام سیاسی سراسر استبداد ستم‌شاهی را درهم بپیچد و در ادامه، رهبری انقلاب را آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) که شاگرد امام بود، بر عهده گرفت و از حوادثی که ممکن بود نظام را به خطر اندازد به سلامت عبور داد.

استاندار لرستان از اهمیت راهپیمایی امسال سخن به میان آورد و افزود: جشن پیروزی انقلاب بسیار با عظمت است امسال به دلیل شرایط خاص کشور مانند بدعهدی آمریکا در صحنه سیاسی و خروج از معاهده‌ای که با جمهوری اسلامی ایران داشت و پیامد آن تحریم‌های ظالمانه، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از آن انتخابات دوم اسفند، تمامی تحلیل‌های دشمنان را که با خود می‌پنداشتند با وضع تحریم‌های ظالمانه، مردم به دولت فشار خواهند آورد را بی‌اثر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی است به سلطه جویان و آمریکا که ملت ما نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند و پشت این نظام ایستاده‌اند. مردم ما مهم‌ترین سرمایه و پشتوانه انقلاب هستند.  

راهپیمایی 22 بهمن در استان یزد آغاز شد

راهپیمایی 22 بهمن همزمان با دیگر استان‌های کشور و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهر میراث جهانی یزد و دیگر شهرهای این استان آغاز شد.

عکس آرشیوی است

شرکت‌کنندگان در این مانور اقتدار و همبستگی از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه 22 بهمن ماه با اجتماع در میدان آزادی شهر یزد، سالروز چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

راهپیمایان یزدی امسال از دو مسیر «میدان آزادی به سمت خیابان فرخی و میدان شهید بهشتی و خیابان امام خمینی (ره)» و «میدان بعثت و خیابان قیام» به سمت تکیه امیرچخماق یزد در حرکتند.

قرائت قطعنامه، برگزاری چند برنامه فرهنگی وهنری متنوع و شاد، برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه‌های نقاشی و عکاسی و برنامه‌های ورزشی و خاطره نویسی، از جمله برنامه‌های بزرگداشت چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی ایران در استان یزد است.

حضور سلیمانی ها در فجر سلیمانی/ آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان

 صبح امروز مصادف با ۲۲ بهمن ماه، حضور پرشور مردم انقلابی همدان در مراسم پرشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تحیر را به چشم جهانیان آورد.

آری دل که بیقرار باشد هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست، مردم ولایتمدار همدان بار دیگر با لبیک گویی در اطاعت از امر ولی خود سنگ تمام گذاشتند و در سرمای بی سابقه شهر خود با گرمای دل ها رهسپار راه عشق شدند.

مشت های گره خورده امسال با چشمانی تر همراه بود، آری امسال نفرت این مردم از استکبار جهانی چندین برابر شده است چرا که تکه ای از قلب خود را از دست داده اند.

این مردم در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی رو جشن می گیرند که ساهپوش چهلم سردار دل‌هایشان هستند.

قرار بود مردم ساعت ۹ صبح در میدان امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان تجمع کنند و ساعت ۹ و نیم مسیر راهپیمایی را پیموده و به سمت میدان مرکزی شهر بیایند اما وقتی در این سرما ساعت هشت صبح به باغ بهشت رفتم عاشقان را سر مزار سردار همدانی دیدم، گویی آمده بودند از فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری از همدان به کرمان دل های خود را متصل کرده و ابتدا درد دلی با سردار دل‌ها کنند.

حضور این حجم از جمعیت در این هوای سرد بی سابقه همدان فقط عشق می‌خواهد، دلگرمی می خواهد و در نهایت شوق وصال به یار..

۲۲ بهمن ۹۸ پر از حرف نگفته است اما شور این پیروزی با غم فراغ دو حس زیبا را با هم عجین کرده است.

مردم همه در محل وعده تجمع کرده اند و راهپیمایی ۲۲ بهمن را در نبود سردار سلیمانی آغاز می کنند و مردی میانسال که‌ در کنارم گام برمی دارد به آرامی یک بیت شعر را مدام تکرار می کند (مطیع امر ولی اهل جهادیم، به لبخند دشمنان ما دل ندادیم) و با همین زمزمه اشک می ریزد.

تصاویر سردار شهید سلیمانی در دست های تک تک افراد دیده می‌شود که یکصدا می گویند در بهار آزادی جای شهدا خالیست

به راستی چقدر جای سردار قاسم سلیمانی امسال خالیست...

مردم دارالمومنین همدان حرکت خود را از میدان امامزاده عبدالله(ع) آغاز کرده و پس از طی بلوار کاشانی، چهارراه شریعتی، بلوار خواجه رشید، میدان آرامگاه بوعلی سینا، پیاده راه بوعلی سینا، به میدان مرکزی همدان، وعده گاه همیشگی می رسند و سخنرانی ضرغامی را گوش خواهند داد.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز

مردم ولایت‌مدار تبریز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را در ۴۱ امین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی آغاز کردند.

راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9.30 از محلات، خیابان‌ها و مساجد تبریز شروع شده و راهپیمایان تبریزی علی‌رغم بارش شدید برف و کولاکی بودن هوا، طبق برنامه اعلام شده به سمت مصلی امام خمینی(ره) حرکت می‌کنند.

راهپیمایان حوالی ساعت 10:30 به مدت 10 دقیقه مقابل مصلی امام خمینی(ره) شعار داده و سپس وارد مصلی خواهند شد تا در داخل مصلی تجمع کنند.

سرلشکر محسن رضایی سخنران اصلی مراسم 22 بهمن تبریز بوده و بعد از اتمام راهپیمایی، نماز ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان، اقامه می‌شود.

در سایر شهرستان های استان نیز راهپیمایی هایی به همین منوال انجام می شود. 

به گزارش ایسنا، به علت بارش برف و برودت شدید هوا، محل تجمع راهپیمایی از میدان نماز به سه راهی مصلی و داخل مصلی امام خمینی(ره) منتقل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: