کد خبر: ۸۴۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۲۵۹
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در خصوص وضعیت جوی جاده های و محورهای مواصلاتی کشور در روز جمعه، توضیحاتی ارائه داد.

جاده‌های کدام استان‌ها برفی و بارانی و مسدود است؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ نادر رحمانی، گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی، بارش برف در اکثر محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و محور میروان-سقز در استان کردستان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بارش باران نیز در محور لنگرود-چابکسر گزارش شده است، ادامه داد: از رانندگان می‌خواهیم هنگام سفر به استان‌های شمالی و شمال غربی کشور بویژه محورهای پیرانشهر-سردشت، خوی-چالدران، بوکان-میاندوآب در استان آذربایجان غربی و محور بانه-سقز در استان کردستان، ضمن رعایت نکات ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه، حتما با زنجیرچرخ تردد کنند.

به گفته رحمانی، به دنبال بارش باران فراوان و طغیان رودخانه در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان برخی محورهای مواصلاتی مسدود شده‌اند. محورهای شهداد-نهبندان،‌ جیرفت-ساردوئیه در کرمان و خراسان جنوبی، محورهای جاسک-چابهار و جاسک-میناب در هرمزگان و محورهای رودبار-ایرانشهر و ایرانشهر-دهکلوت، اصلی ترین محورهایی هستند که در حال حاضر به علت طغیان رودخانه مسدود هستند.

وی افزود: در نظر داریم با توجه به میزان بار ترافیکی که ممکن است در جاده چالوس مشاهده کنیم، محدودیت ترافیکی بر رفت‌وآمد در این محور مواصلاتی اعمال کنیم که البته هنوز تصمیمی برای ساعت اجرای این محدودیت ترافیکی، اتخاذ نشده است.

رحمانی با عنوان این مطلب که از سایر محورهای مواصلاتی کشور مشکل خاص ترافیکی گزارش نشده است، گفت: از مردم درخواست داریم که پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵ طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: