کد خبر: ۸۴۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۹
سخنگوی وزارت امور خارجه به تهدید به ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از سوی برایان هوک واکنش نشان داد.

واکنش سخنگوی وزارت‌خارجه به تهدید ترور سردار قاآنی از سوی برایان هوکبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید عباس موسوی در واکنش به سخنان برایان هوک و تهدید به ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت: سخنان این مقام وزارت امورخارجه علنی‌سازی رسمی و پرده‌برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی ایالات متحده آمریکا است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اینک، پس از رژیم صهیونیستی آمریکا دومین رژیمی است که رسما اعلام می کند امکانات دولت و نیروهای مسلح خود را برای اقدامات تروریستی بکار گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داد.

موسوی روی آوری رژیم آمریکا به اقدامات تروریستی را نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی مقامات این رژیم دانست و با محکوم کردن اظهارات وقیحانه و اقدامات تروریستی سردمداران این رژیم، از اعضای جامعه بین المللی خواست این اقدامات و تشویق به تروریسم دولتی را محکوم نمایند؛ چرا که تداوم این روند دیر یا زود گریبانگیر همگان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
امریکاییها احمق تر انند بدانند که هر ایرانی یک سلیمانی است و جای سلیمانی هرگز خالی نخواهد ماند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: