کد خبر: ۸۴۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۷
به همت «معاونت توسعه مدیریت» و «مدیریت سلامت» دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ «کارگاه آموزشی بررسی نقش مهارت های ارتباطی در مدیریت هیجانات منفی(استرس های شغلی)» در محل این دبیرخانه برگزار شد.

تاکید بر بهینه سازی رفتارهای سازمانی در شورایعالی مناطق آزادبه گزارش خبرداغ به نقل از فرینا، «مجید صفدری» سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را به روزرسانی اطلاعات پرسنل و بهینه کردن رفتارهای سازمانی عنوان کرد.

صفدری، داشتن پرسنل کارآمد، اثرگذار و بهینه را از دیگر اهداف برگزاری کارگاه های آموزشی دانست و گفت: برای اینکه پرسنل اثر گذار و کارآمد داشته باشیم باید از دانش و مهارت های لازم برخوردار شوند.

صفدری افزایش مهارت و دانش پرسنل در جهت اداره امور دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و خدمات رسانی سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی را از جمله اولویت ها و برنامه های این معاونت برشمرد و افزود: «عالی بودن» یک هدفگذاری و رویکرد مهم برای ماست که امیدواریم شورایعالی مناطق آزاد بزودی در جایگاه سازمان های عالی کشور قرار گیرد.

او بر استمرار برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی ضمن خدمت تاکید کرد و گفت: برگزاری این دوره های آموزشی ضمن خدمت را با جدیت دنبال خواهیم کرد. این آموزش ها می تواند هم در ارتقاء پرسنل اثرگذار باشد و هم تجربه آنها را افزایش دهد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان افزود: با تصمیماتی که در بخش اداری این دبیرخانه گرفته شده برنامه های ارتقاء پرسنل و پست های سازمانی را با توجه به طرح طبقه بندی مشاغل براساس مهارت آموزشی و دانش پرسنل انجام خواهیم داد.

گفتنی است؛ «قاسم میشکار»، دانش آموخته روانشناسی بالینی و عضو کمیته درمان انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران به عنوان استاد مدعو، مباحث مرتبط با مدیریت هیجانات منفی (استرس های شغلی) را مطرح کرد و در پایان به شرکت کنندگان در این دوره، گواهی آموزشی اعطاء شد.

معاونت توسعه مدیریت و مدیریت سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در برگزاری این کارگاه یکروزه مشارکت داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: