کد خبر: ۸۴۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید: ۱۸۸
رسانه ترکیه‌ای از زوایای مختلفی به بررسی شرایط مجید حسینی، بازیکن تیم ترابزون‌اسپور در نقل‌وانتقال‌های زمستانی اروپا پرداخت.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پیشنهادهای رسمی برای جذب مجید حسینی به باشگاه ترابزون‌اسپور رسیده‌اند. بازیکن ایرانی که در فصل گذشته به عضویت این تیم درآمد اما کارهای انتقال مجید حسینی همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش Haberts ترکیه، در پیشنهادهای مجید حسینی گزینه انتقال قرضی تا پایان فصل با امکان خرید در پایان فصل مطرح شدند که مورد پذیرش باشگاه ترابزون‌اسپور قرار نگرفت. این در حالی است که سران این باشگاه در قبال فروش قطعی مجید حسینی خواهان دریافت ۵ میلیون یورو هستند تا به واسطه آن ۲ بازیکن جدید را جذب کنند.

این رسانه ترکیه‌ای در خاتمه نوشت: اگر باشگاه ترابزون‌اسپور بخواهد همچنان مجید حسینی را برای فصل آینده نیز حفظ کند باید دستمزد سالیانه ۶۰۰ هزار یورویی به او بپردازد.

قرارداد مجید حسینی با تیم ترابزون‌اسپور ترکیه تا پایان فصل جاری معتبر است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: