کد خبر: ۸۳۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۳۲۹
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور تماشاگران با حال و هوای خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور هواداران که بعد از 7 سال بازگشت یحیی گل محمدی به جمع سرخپوشان برگزار شد، حال و هوای خاصی داشت.

 

* بازیکنان تیم 5 دقیقه قبل از موعد اعلام شده توسط روابط عمومی باشگاه وارد زمین شدند و هم‌زمان با ورود آنها در ورزشگاه بر روی هواداران پرسپولیس باز شد. 

 

 

*چهار دروازه‌بان تیم پرسپولیس زیر نظر داوود فنایی به گرم کردن مشغول شدند و سایر بازیکنان نیز زیرنظر کریم باقری مشغول گرم کردن شدند. 

 

 

* کریم باقری مربی محبوب تیم پرسپولیس اولین نفری بود که به شدت توسط تماشاگران در ورزشگاه کاظمی تشویق شد. پس از کریم باقری، سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم به شدت توسط تماشاگران تشویق شد. 

 

*پس از ورود یحیی گل‌محمدی، تماشاگران او را با لقب یحیی امپراطور تشویق کردند. 

 

*حدود 200 هوادار حاضر در ورزشگاه شهید کاظمی با شعاری جالب، تولد کامیابی‌نیا را به او تبریک گفتند.  کلیه بازیکنان تیم به همراه کلیه اعضای کادرفنی جدید توسط هواداران تشویق شدند. 

 

 

* بازیکنان پس از گرم کردن و مرور حرکات ترکیبی با توپ، به دو دسته با کاورهای طوسی و زرد تقسیم شدند و هرکدام روی یک دروازه با انجام سانتر از جناحین و ضربه زدن به سمت دروازه پرداختند. پیش از شروع این آیتم تمرینی، هواداران از سیدجلال حسینی خواستند که تیم را به نزد آنها بیاورد و سیدجلال نیز با انجام درخواست آنها مورد تشویق هواداران قرار گرفت. 

 

* اوساگونا مهاجم تازه وارد تیم پرسپولیس توسط هواداران تشویق شد و به ابراز احساسات آنها با دست زدن پاسخ داد. 

 

 

*هنگام انجام بخش‌های تمرینی توسط بازیکنان پرسپولیس، هواداران این تیم شعارهایی علیه استقلال و مجیدی سرمربی این تیم سر دادند. 

 

*افشین پیروانی در اواسط تمرین امروز در ورزشگاه کاظمی حاضر شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. 

 

 

*همچنین محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه نیز با وجود اینکه در ورزشگاه کاظمی حاضر نبود، توسط تماشاگران تشویق شد. 

 

*هنگام انجام سانتر از جناحین، آمادگی بالای رادوشوویچ تماشاگران را به وجود آورد. این دروازه‌بان کروات پرسپولیس در یک صحنه داخل محوطه شش قدم دوبار توپ را دفع کرد و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. 

 

*پس از انجام این بخش تمرینی، بازیکنان به دو تیم زرد و طوسی تقسیم شدند و به انجام بازی درون‌تیمی پرداختند. در این بخش یحیی گل‌محمدی داخل زمین به همراه بازیکنان حضور داشت و نکات فنی را در هنگام حمله و دفاع به آنها یادآوری کرد. اولین گل این بازی درون‌تیمی توسط اوساگونا وارد دروازه رادوشوویچ شد. در این آیتم تمرینی، بازیکنان آغاز بازی از محوطه جریمه خودی و بازیسازی از دفاع را نیز مرور کردند. 

 

 

* در تمرین امروز سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس به علت مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کرد و دور زمین به نرم‌دوی مشغول شد و هنگام شروع تمرینات گروهی به رختکن رفت تا کارهای فیزیوتراپی را انجام دهد.

 

* امیر روستایی بازیکن تیم امید سرخپوشان و آریا برزگر دو غایب پرسپولیس در تمرین امروز بودند.

 

در پایان تمرین امروز، بازیکنان تیم زیر نظر مظاهر رحیم پور بدنساز جدید پرسپولیس به سرد کردن پرداختند و یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، داود فنایی و حمید مطهری نیز داخل زمین برای دقایقی به گفتو گو‌ پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: