کد خبر: ۸۳۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۲۷۲
رییس دیوان عالی کشور گفت: حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی یک حادثه ملی بود و قطعا جمهوری اسلامی جبران خواهد کرد.

دشمن درصدد است که انتقام وقایع شگفت‌انگیز اخیر را بگیرد/ بهانه دست دشمنان ندهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جلسه تکریم و معارفه معاون دیوان عالی کشور و تجلیل از چند تن از قضات که بیش از ٥٠ سال سابقه خدمت دارند با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم گفت: در هفته اخیر چند واقعه شگفت انگیز رخ داد؛ یکی شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی که یک واقعه اسف بار بود که قلوب همه مسلمانان دنیا و آزادی خواه جهان را به درد آورد.

وی ادامه داد: دشمنان در فرصتی که خیال می‌کردند جمهوری اسلامی در موقعیت ضعف است با حذف این شهید می‌خواستند ضربه کاری به جمهوری اسلامی بزنند که موفق نشدند.

رییس دیوان عالی کشور افزود: واقعه دوم حضور پرشور مردم بود که نه تنها در ایران بلکه در جهان رخ داد که حقیقتا یک قیامت و محشری بود که دنیا را به تعجب واداشت.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم تصریح کرد: واقعه دیگر، ضربه شستی بود که سپاهیان اسلام به دنیا نشان دادند و عدم واکنش دشمن هم به واسطه همین حضور پرشور مردم و قدرت سپاه پاسداران بود و تکنولوژی نظامی خود را به رخ آن‌ها کشید.

وی تاکید کرد: واقعه بعد و تلخی که اتفاق افتاد که آن شیرینی را تلخ کرد حادثه هواپیمای اوکراینی بود که غیر منتظره و برای همه ایرانیان نیز دردناک بود.

رییس دیوان عالی کشور گفت: این حادثه یک حادثه ملی بود و قطعا جمهوری اسلامی جبران خواهد کرد و مکلف است خسارت‌های مادی و معنوی را جبران نماید و با مقصران این حادثه برخورد کند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم یادآور شد: در وضعیت فعلی دشمن درصدد برآمده که انتقام این چند واقعه شگفت انگیز را بگیرد و با استفاده از حادثه سقوط هواپیما، جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرد که ما باید هوشیار باشیم و در این موقعیت بهانه دست دشمن ندهیم.

در ادامه رییس دیوان عالی کشور از خدمات ابراهیمی معاون قضایی دیوان عالی کشور تقدیر و صدقی به عنوان معاون قضایی جدید دیوان معرفی شد.

گفتنی است در پایان از چند نفر از قضاتی که سابقه پنجاه سال خدمت داشتند تجلیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: