کد خبر: ۸۳۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۵۶
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تحت تاثیر ریزش قیمت‌ها در بازار جهانی و همچنین عقبگرد قیمت دلار کاهش یافت.

سکه باز هم عقب نشست / طلا گرمی ۴۸۵ هزار تومانبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار با کاهشی نزدیک به ۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۴ یملیئن و ۷۲۷ هزار تومان قیمت خورد .

قیمت هر نیم سکه در بازار به ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهشی ۲۵ هزار تومانی را نشان می دهد. ربع سکه نیز به قیمت یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. سکه گرمی ۹۲۷ هزار تومان اعلام شد که کاهشی نزدیک به سه هزار تومان را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش بازار طلا و سکه امروز در وضعیتی آرام به سر می برد و بررسی‌ها نشان می دهد قیمت این کالای سرمایه ای تمایل به کاهش بیشتر نیز دارد.هر گرم طلا نیز با کاهشی نزدیک به ۵۵۰۰ تومان به ۴۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
لینک کوتاه
منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: