کد خبر: ۸۳۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۱۹۹
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در مجلس با انتقاد از تهدید ایران از سوی انگلیس به اعمال تحریم‌های جدید، از وزارت امور خارجه خواست تا بار دیگر سفیر این کشور را احضار کند.

وزارت امور خارجه مجدد سفیر انگلیس را احضار کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (سه شنبه۲۴ دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: وزیر امور خارجه انگلیس به دنبال سقوط هواپیمای بوئینک ۷۳۷ و در پیروی از دولت تروریستی آمریکا، ایران را به اعمال تحریم‌های جدید تهدید کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به عنوان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در مجلس معتقدم که سفیر انگلیس در تهران در یک اقدام خارج از عرف دیپلماتیک در مقام عکاس در تجمعات هنجارشکنانه حضور پیدا کرده است که این امر می‌طلبد وزارت امور خارجه به طور جدی با وی برخورد کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در مجلس تصریح کرد: وزارت امور خارجه باید بار دیگر سفیر انگلیس را احضار کرده و اقدامات تنبیهی جدی علیه وی اعمال کند و چنانچه قانع نشد، سفیر انگلستان را به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: