کد خبر: ۸۳۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۲۰۲
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز به بررسی سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی و به دنبال آن سقوط این هواپیما و درگذشت ۱۷۶ سرنشین آن می‌پردازد.

سردار حاجی‌زاده امروز به کمیسیون امنیت ملی می‌رودبه گزارش خبرداغ، در پی ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی چگونگی سقوط هواپیمای اوکراینی، کمیسیون امنیت ملی امروز با تغییر دستور خود به بررسی این حادثه احتمالا با حضور سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه، مسوولانی از تیم بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، هواپیمایی کشوری، وزارت دفاع، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و ستاد کل نیروهای مسلح می‌پردازند.

روز گذشته ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیمای اوکراینی به دلیل خطای انسانی و به صورت غیر عمد مورد اصابت موشک قرار گرفته که باعث سقوط این هواپیما شده است. در پی این موضوع امروز مجلس در حلسه غیر علنی باحضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران به بررسی جزئیات این حادثه پرداخت.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: