کد خبر: ۸۳۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۱۳۵۹
با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس همکاری این باشگاه با گابریل کالدرون خاتمه یافت....

انصاری فرد بمب خبری در مورد سرمربی پرسپولیس را منفجر کرد! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس همکاری این باشگاه با گابریل کالدرون خاتمه یافت و این سرمربی آرژانتینی به تهران برنمی‌گردد.

 

بدین ترتیب همکاری پرسپولیس و این سرمربی آرژانتینی به پایان رسید و به احتمال فراوان به زودی شاهد معرفی سرمربی جدید سرخ‌ها خواهیم بود. محمد انصاری فرد در این باره گفت: با منتفی شدن بازگشت آقای کالدرون تلاش مان این است که تا فردا یا دوشنبه سرمربی جدید را معرفی کنیم و حداقل 2 بازیکن جدید هم جذب خواهیم کرد. بازگشت آقای کالدرون منتفی است. در نامه‌ای که دیشب هیئت مدیره و مدیرعامل همراه با در‌نظر گرفتن شرایط مالی عالی برای آقای کالدرون ارسال کردند، از وی خواسته شد پاسخ خود را تا پایان دهم  ژانویه به باشگاه اعلام نماید که چنین اتفاقی رخ نداد. به همین دلیل بازگشت آقای کالدرون منتفی شده است.‌


گابریل کالدرون در دوره حضور خود در پرسپولیس در 19 بازی رسمی هدایت این تیم را برعهده داشت و در این مدت پرسپولیس در 14 بازی پیروز شد، در یک بازی با تساوی از زمین خارج شد و 4 بار از رقبای خود شکست خورد.

 

 

طبق اخبار شنیده شده از باشگاه پرسپولیس، وحید هاشمیان، بازیکن سابق سرخ‌ها و مربی فعلی تیم ملی گزینۀ اصلی هدایت سرخپوشان است که این ادعا از سوی مدیران باشگاه و یا شخص هاشمیان تا به این لحظه تایید و یا تکذیب نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: