کد خبر: ۸۳۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۴۹
مدیر روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت:‌ تمام کلاس‌های آموزشی این دانشگاه در روز دوشنبه تعطیل شده و امتحانات نیز در این روز به روز دیگری موکول می‌شود.

کلاس‌های آموزشی دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی دوشنبه تعطیل استبه گزارش خبرداغ ، احمد بنی احمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اعلام تعطیلی کلاس‌های آموزشی در روز دوشنبه اظهار کرد: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای حضور دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تمام کلاس‌های آموزشی خود را در روز دوشنبه تعطیل کرده است.

وی افزود: تمامی امتحاناتی که قرار بود در روز دوشنبه ۱۶ دی‌ماه در دانشکده‌های مختلف این دانشگاه برگزار شود، لغو شده و برگزاری امتحانات به روز دیگری موکول شده است.

بنی احمدی تصریح کرد: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی اطلاعیه‌ای از تمام دانشجویان، کارکنان و اساتید برای حضور در مراسم تشییع فرمانده سپاه قدس دعوت می‌کند تا در این اجتماع بزرگ شرکت کنند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: