کد خبر: ۸۳۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۵۵۹
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از تست موفقیت آمیز مدل مهندسی ماهواره مخابراتی «ناهید ۲» خبر داد.

مدل ماهواره «ناهید ۲» با موفقیت تست شدبه گزارش خبرداغ  به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران امروز یکشنبه با حضور در پژوهشکده سامانه‌های ماهواره این پژوهشگاه از چگونگی پیشرفت پروژه ماهواره‌ «ناهید٢ » بازدید کرد.

در این بازدید مطرح شد که مدل مهندسی پروژه ماهواره مخابراتی «ناهید٢» تجمیع شده و تست‌های آن نیز با موفقیت به انجام رسیده است.

حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در نشستی با متخصصان و کارکنان پژوهشکده سامانه‌های ماهواره ای خطاب به متخصصان و تلاشگران جوان این پژوهشکده گفت: بزرگ‌ترین دارایی ما وجود شما جوانان متخصص و فناور است.

وی ادامه داد: رویکرد ما، جوانگرایی بوده و در این جهت، جوانان متعهد و متخصص بسیاری در مجموعه پژوهشگاه فضایی ایران در پست‌های مدیریتی منصوب شدند.

صمیمی افزود: نقطه قوت و قدرت پژوهشگاه فضایی ایران در پیشبرد ماموریت‌ها و موفقیت‌های حاصله به وجود شما جوانان است. مطمئن باشید قدر شما را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم در جهت بهبود وضعیت شغلی شما، تسهیلاتی را فراهم کنیم.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با اظهار رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته در پژوهشکده سامانه‌های ماهواره، گفت: از دیدن این کارها که نتایج فعالیت‌های شما متخصصان جوان است، کلی انرژی گرفتم و مطمئنم پژوهشگاه فضایی ایران با برخورداری از این نیروها، می‌تواند در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرآمد باشد.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: