کد خبر: ۸۳۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۹۴
شهردار پیشین تهران بدون این که مراحل ثبت نامی خود را مانند دیگر داوطلبان طی کند در میان حلقه محافظانش ثبت نام خود را انجام داد.

ثبت‌نام وی‌آی‌پی سردار انتخابات‌ در دقایق پایانی
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا در هفتمین و آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی که ساعت، دقایق آخر را برای حضور داوطلبان در وزارت کشور نشان می‌داد محمد باقر قالیباف نامزد همیشگی انتخابات‌ها، برای ثبت نام به ساختمان خیابان فاطمی آمد.

شهردار پیشین تهران بدون این که مراحل ثبت نامی خود را مانند دیگر داوطلبان طی کند و در صف بماند به صورت وی آی پی و در میان حلقه محافظان و دیگر اعضای ستاد انتخابات آخرین مراحل ثبت نامش را انجام داد.

گفته می‌شود وکیل وی مراحل ثبت‌نام او را انجام داده است در حالی که طبق قانون برای انتخابات مجلس شخص باید برای انجام تمامی مراحل ثبت نام حضور داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: