کد خبر: ۸۳۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
تعداد بازدید: ۴۶۶
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

اظهارات ستاره متعصب پرسپولیس درباره حضور برانکو در تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،شجاع خلیل زاده، مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دوران کارلوس کی روش و مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت نمی‌شد، امیدوار است با حضور برانکو ایوانکوویچ کروات، پیراهن تیم ملی را برتن کند.

 

او مدافع اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران بوده و عملکرد خوبی را ارائه کرده است. شجاع که امیدوار است برانکو سرمربی تیم ملی شود تا بتواند پیراهن تیم کشورمان برتن کند، گفت: به هر حال برانکو سه سال سرمربی پرسپولیس بود و مشخص نیست سرمربی تیم ملی شود یا نه؟

 

او افزود: مربیگری در تیم ملی با باشگاه فرق می‌کند. هر مربی‌ای سرمربی تیم ملی باشد تلاش می‌کنم با عملکردم نظر او را جلب کنم. اگر هر بار هم دعوت نشدم دعا می‌کنم تیم ملی بهترین نتایج را بگیرد و به جام جهانی برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: