کد خبر: ۸۳۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۴۴۱
مدیربرنامه افشین قطبی به خبر پیشنهاد باشگاه تراکتور به این مربی واکنش نشان داد.

ماجرای پیشنهاد تراکتوری‌ها به مربی پرسپولیسیبه گزارش خبرداغ ، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور به علت کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

 

شنیده‌ها حاکی از این است که افشین قطبی یکی از گزینه‌های مدنظر تراکتوری‌ها برای هدایت این تیم است، اما مدیربرنامه قطبی نظر دیگری در این باره دارد.

 

مهدی حاج باقر مدیربرنامه افشین قطبی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اینکه باشگاه تراکتور پیشنهادی به قطبی داده است، اظهار کرد: پیشنهادی از تیم‌های ایرانی به خصوص تیم تراکتور دریافت نکردیم و تا این لحظه با مدیران این باشگاه صحبتی نداشتم. تیم شیجیاژوانگ با هدایت قطبی توانسته به سوپرلیگ چین صعود کند و او این تیم چینی را برای فصل بعد آماده می‌کند.

 

حاج باقر بیان کرد: مذاکره با باشگاه تراکتور در گذشته انجام شده است، اما در نهایت به توافق نهایی دست نیافتیم.

 

مدیربرنامه قطبی درباره اینکه این مربی برای بازگشت به ایران مشکل مالیاتی دارد، گفت: نه این موضوع حل شده و باشگاه فولاد بدهی مالیاتی قطبی را پرداخت کرد. همچنین قطبی و باشگاه پرسپولیس مابقی بدهی مالیاتی را دادند و این مربی مشکلی برای بازگشت به ایران ندارد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: