کد خبر: ۸۳۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۶۴
"دونالد ترامپ" در واکنش به انتشار ویدئویی از به تسمخر گرفتنش از سوی نخست وزیر کانادا، "جاستین ترودو" نخست وزیر کاناد را "آدمی دورو" توصیف کرد.

واکنش ترامپ به تمسخرش از سوی نخست وزیر کانادا: به گزارش خبرداغ به نقل از  رویترز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، گفت که از «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا به‌خاطر آن‌که نتوانسته به هدف اختصاص دادن دو درصد از تولید ناخالص داخلی به بودجه نظامی برسد انتقاد کرده است.

وی همچنین با اشاره به ویدئویی که در آن ترودو درباره ترامپ حرف می‌زند و نشست‌های خبری او را مورد تسمخر قرار می‌دهد گفت که نخست‌وزیر کانادا آدمی دورو است.

ترامپ در واکنش به این ویدئو و غیبت رهبران جهان درباره‌اش گفت: «ترودو دورو است!»

وی افزود: «او آدم خیلی خوبی است، اما موضوع اینجاست که من از این‌که او نتوانسته دو درصد معهود را تامین کند انتقاد کردم و او از این موضوع خوشحال نبود. او دو درصدی را که وعده داده بود نداده و باید چنین کند. کانادا پول زیادی دارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: