کد خبر: ۸۳۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۷
مادر لیونل مسی، خانم سلیا مسی اعتراف کرده که با توجه به شایعات جهان فوتبال، باور نداشته که پسرش بتواند امسال یک بار دیگر توپ طلا را فتح کند....

افشاگری بزرگ مادر مسی در خصوص توپ طلابه گزارش خبرداغ ، دوشنبه شب «لیونل مسی» موفق شد بالاتر از «ویرجلی فن‌دایک» برنده توپ طلا شود تا نخستین بازیکن تاریخ باشد که شش توپ طلا برده است. در همین راستا خانم «سلیا مسی» مادر فوق‌ ستاره آرژانتینی در مصاحبه با «CNN» دست به یک اعتراف و افشاگری صمیمانه زد.

 

او در این خصوص گفت: «بسیار خوشحالم که مسی توپ طلا را برد اما باید اعتراف کنم که اصلاً انتظارش را نداشتیم. ما فکر می‌کردیم او برنده نشود. برای اولین بار افشا می‌کنم؛ حتی خود لئو نیز انتظار نداشت این بار توپ طلا را فتح کند. همگی سورپرایز شدیم؛ یک سورپرایز خاص و ویژه.»

 

مسی در حالی توپ طلای سال 2019 را به آغوش کشید که بسیاری باور داشتند مدافع هلندی لیورپول شایسته این جایزه است.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: