کد خبر: ۸۳۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۳۴۵
عجیب به نظر می رسد اما سرنوشت کالدرون تا حد زیادی به نتایج یحیی گل‌محمدی بستگی دارد.

عجیب ولی واقعی؛ ماندن یا رفتن کالدرون در اختیار یک پرسپولیسی استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شاید برایتان جالب باشد که بدانید اگر گل محمدی و شهر خوردرو بخواهند پرسپولیس کالدرون می تواند چند پله در جدول رده بندی لیگ صعود کنند.

 

کالدرون اگرچه در مصاف رودر رو با یحیی بازنده بوده اما می تواند امیدوار باشد که با نتیج خوب یحیی در ادامه راه یک بار دیگر به صدر جدول برگردد.البته به شرطی که پرسپولیس هم بازی های باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذارد.


تیم گل محمدی در ۴ بازی باقیمانده از نیم فصل اش باید به مصاف استقلال، سپاهان، تراکتور و نساجی برود؛ این یعنی ۳ بازی ۶ امتیازی در ۴ هفته.


آن ها در همین ابتدای کار این هفته در تهران مقابل استقلال بازی می کنند و یک هفته بعد در مشهد پذیرای سپاهان خواهند بود.جالب این که دیدار معوقه این تیم برابر تراکتور نیز به زودی برگزار می شود.نگاهی به جدول لیگ مخص می کند که نتیجه همین بازی ها برای پرسپولیس کالدرون بسیار تعیین کننده است و جایگاه سرخ ها را در بالای جدول در پایان نیم فصل مشخص خواهد کرد.برهمین اساس تردیدی وجود ندارد که کالدرون با اشتیاق زیادی مصاف های شهرخودرو و گل محمدی را با رقبا دنبال خواهد کرد.حتی اگر بداند یحیی نزدیک ترین به نیمکت اوست!


با این وصف همه چیز برای تعیین قهرمان نیم فصل و البته سرنوشت کالدرون در دستان یحیی گل محمدی و شاگردانش قرار دارد. به نوشته مدال قطعا هنوز صحبت های انصاری فرد را فراموش نکرده ایم که در اظهارنظری جنجالی مدعی شد از کالدرون حمایت می کند البته تنها تا وقتی که پرسپولیس در کورس باشد.از این رو می توان دید که سرنوشت ادامه کار یا برکناری کالدرون در دست های یحیی است.به ویژه این که خود یحیی اولین گزینه برای جانشینی کالدرون است.داستان جالبی است نه؟!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: