کد خبر: ۸۳۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
تعداد بازدید: ۸۲۹
یک مهاجم برزیلی و یک مهاجم آفریقایی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارند.

یک برزیلی و یک آفریقایی در راه پیوستن به پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، با جدایی جونیور براندئو از پرسپولیس حالا مسؤولان این باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند بازیکنی کارآمد جایگزین جونیور کنند.

 

در همین راستا، نام‌های زیادی به سرمربی سرخپوشان پیشنهاد شد اما در نهایت کالدرون از بین این گزینه‌ها 3 بازیکن را پسندید و قرار شد مذاکره برای جذب یکی از این بازیکنان انجام شود. بازیکنانی از صربستان، برزیل و آرژانتین گزینه‌های نهایی مسئولان باشگاه و کالدرون بودند.

 

سرمربی پرسپولیس با جمع‌بندی در نهایت با حضور بازیکن برزیلی در تیمش موافقت کرده است.

 

از طرف دیگر با توجه به درخواست مسئولان باشگاه، کالدرون یک مهاجم آفریقایی هم به مسؤولان پرسپولیس معرفی کرد و باید دید که در نهایت چه تصمیماتی برای جذب بازیکن گرفته خواهد شد.

 

این شرایط در حالی است که با اعلام محمدحسن انصاری‌فرد، قرار است دو مهاجم خارجی جذب پرسپولیس شود و به احتمال فراوان این دو بازیکن برزیلی و آفریقایی خواهند بود که از نیم‌فصل دوم برای سرخپوشان به میدان خواهند رفت.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: