کد خبر: ۸۳۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۴۰۷
مهاجم پیشین چلسی از کیلیان ام‌باپه به خاطر اتفاقی که بعد از دیدار چلسی برابر بارسلونا افتاد عذرخواهی کرد.

عذرخواهی دیدیه دروگبا از امباپه
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، دیدیه دروگبا اسطوره چلسی در حاشیه مراسم توپ طلای ۲۰۱۹ خاطره‌ای را از ۱۰ سال پیش تعریف کرد و به خاطر آن از ام‌باپه عذرخواهی کرد.

او گفت: ۱۰ سال پیش من حاضر نشدم که با جوانی که به دوستان خود قول داده بود که با من عکس یادگاری بگیرد عکس بگیرم. ام‌باپه از من خواست که با او عکس بگیرم اما قبول نکردم.

دروگبا ادامه داد: عملکرد داوری در دیدار چلسی برابر بارسلونا شرم‌آور بود و همه ما عصبانی بودیم. در آن لحظه دوست نداشتم که هیچ کاری انجام دهم. بعد از بازی به شدت عصبی بودم و به همین خاطر حاضر نشدم که با ام‌باپه عکس بگیرم و از او به خاطر این برخورد عذرخواهی می‌کنم.

دروگبا در مراسم توپ طلا ۲۰۱۹ از ام‌باپه دعوت کرد تا با او عکس یادگاری بگیرد.

ام‌باپه یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال فرانسه و جهان است که در پاری سن ژرمن بازی می‌کند. رئال مادرید سخت به دنبال جذب این بازیکن جوان است که بسیاری او را جایگزین مسی و رونالدو برای کسب توپ طلا می‌دانند.

به نقل از اسپورت، باشگاه پاری سن ژرمن سخت در تلاش است تا قرارداد ام‌باپه را تمدید کند اما این بازیکن هنوز موافقت نکرده و این باعث شده تا احتمال حضور او در رئال وجود داشته باشد. او به خوبی می‌داند که اگر راهی رئال شود راحت‌تر می‌تواند توپ طلا را به دست آورد و به احتمال خیلی زیاد این باعث شود تا به زودی شاهد حضور او در رئال شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: