کد خبر: ۸۳۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۶
سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال کلمبیا یکی از گزینه‌های سرمربیگری پالمیراس برزیل است.

کی‌روش گزینه هدایت تیم برزیلی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، نشریه «آبولا» پرتغال به نقل از رسانه‌های برزیلی گزارش داد کارلوس کی‌روش که در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده دارد، در لیست کاندیداهای سرمربیگری تیم پالمیراس برزیل است.

پس از اینکه روز گذشته (یکشنبه) مانو منزس از سمت سرمربیگری پالمیراس استعفا کرد، مسئولان این باشگاه برزیلی حالا به دنبال یافتن جانشینی برای این سرمربی برزیلی تا آغاز سال 2020 هستند و کی‌روش یکی از گزینه‌های نامدار برای سرمربیگری این تیم است.

خورخه سامپائولی، سرمربی پیشین تیم‌های ملی فوتبال شیلی و آرژانتین هم یکی دیگر از گزینه‌های سرمربیگری پالمیراس است.

کی‌روش 66 ساله که بین سال‌های 2011 تا 2019 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و این تیم را برای دو دوره متوالی به جام جهانی رساند، در ماه فوریه 2019 بود که با قراردادی سه ساله هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: