کد خبر: ۸۳۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۱
رئیس شورای شهر تهران گفت: دیشب استانداری حرف آخر را زد و اعلام کرد منشا بو را پیدا نکردیم، آبفا نیز مسئولیت را قبول نکرد‌.

محسن هاشمی: استانداری گفت منشا بوی بد تهران را پیدا نکردیم / آبفا نیز مسئولیت را قبول نکرد‌به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و هشتادمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر گفت: دیشب استانداری حرف آخر را زد و اعلام کرد منشا بو را پیدا نکردیم، آبفا نیز مسئولیت را قبول نکرد‌.

وی به طنز گفت: یک نفر از دوستان به شوخی گفته گندی زدیم که بوی آن درآمده، پارسال هم این مساله بود و مثل اینکه قضیه امنیتی است.

وی درخصوص جزئیات جلسه هم اندیشی گفت: تعلیق سیاست های بودجه ریزی سال ۹۹ مطرح و پیشنهادات بررسی شد‌.

هاشمی در پاسخ به این سوال که سقف بودجه چه میزان است اظهار داشت: ۲۵ هزار میلیارد تومان سقف بودجه سال ۹۹ است و اولویت های بودجه سال آینده در حوزه حمل و نقل عمومی TOD است.

منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: