کد خبر: ۸۳۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۵۶۸
قرارداد فعلی علیپور تا پایان فصل معتبر است و وی در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند بدون پرداخت ریالی از جمع سرخ‌ها جدا شود.

بازیکن طلایی پرسپولیس در آستانه جدایی/ کالدرون به دنبال جذب 1+1 مهاجم در نیم‌فصلبه گزارش خبرداغ ، به رغم جدایی جونیور براندائو از پرسپولیس ممکن است یک مهاجم دیگر نیز در مسیر جدایی از این تیم قرار بگیرد. علی علیپور گلزن سرخ‌ها طی فصول اخیر در فصل جاری تنها 3 گل به ثمر رسانده و این روزها شرایط چندان خوبی ندارد.

 

وی در تابستان سال جاری تا یکقدمی جدایی از این تیم پیش رفت اما مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس پیشنهادهای چند باشگاه اروپایی را رد کرد و علیپور در نهایت در جمع بازیکنان پرسپولیس باقی ماند. قرارداد فعلی علیپور تا پایان فصل معتبر است و وی در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند بدون پرداخت ریالی از جمع سرخ‌ها جدا شود.

 

ناگفته نماند که علیپور تا به امروز تمایلی برای تمدید مدت قرارداد خود با پرسپولیس نداشته است. از سوی دیگر سرخ‌ها این روزها به دنبال جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت هستند و حتی چند بازیکن را به کالدرون معرفی کرده‌اند. در صورت جدایی علیپور پرسپولیس نیاز به جذب یک بازیکن دیگر در خط حمله خواهد داشت که در چنین شرایطی به احتمال فراوان جذب یک مهاجم ایرانی در دستور کار این تیم قرار بگیرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: