کد خبر: ۸۳۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۴
وزیر ورزش و جوانان گفت: شایستگی ستاره های فوتبال ایران از جمله علیرضا بیرانوند عزیز را مایه مسرت و عزت و سربلندی جوانان فوتبال کشورمان می‌دانم.

وزیر ورزش: شایستگی بیرانوند و فوتبال ایران بر بلندای آسیا قرار داردبه گزارش خبرداغ ، مسعود سلطانی‌فر افزود: آنچه در انتخابات بهترین‌های فوتبال قاره کهن شاهد بودیم به روح جوانمردی در رشته پرمخاطب فوتبال خدشه وارد کرد.

وی گفت: حضور موفق در جام جهانی در گروه مرگ و موفقیت ایران در راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا و شاخصه‌های مثبت دیگر فقط بخشی از توانمندی‌هایی است که هر کدام از آن‌ها می‌توانست در انتخاب‌های بهترین‌های آسیا تأثیرگذار باشد.

 

سلطانی‌فر در پایان اضافه کرد: ستاره‌ای چون بیرانوند به عنوان فرزند رشید ایران با آن درخشش چشمگیر در جام جهانی بر بلندای این انتخابات است و انتخاب‌های امروز قطعا نمی‌تواند نفی کننده شایستگی‌های فرزندان ایران باشد.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: