کد خبر: ۸۳۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۳۵۲
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است. هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان است.

قیمت دلار، سه روز پس از افزایش قیمت بنزینقیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۳۸۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۶۵ دلار معامله می‌شود.

بر اساس گزارش تسنیم، هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۳۷۸ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۵ هزار و ۸۹۵ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

این در حالی است که صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار تومان است.

قیمت ها در بازار صبح امروز به شرح زیر است:
قیمت دلار
۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان

قیمت یورو
۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان

قیمت پوند
۱۵ هزار و ۸۹۵ تومان

قیمت درهم امارات
۳ هزار و ۳۷۸ تومان

قیمت سکه بهار آزادی
۴ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید
۴ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان

قیمت نیم سکه
۲ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان

قیمت ربع سکه
یک میلیون و ۳۸۹ هزار تومان

قیمت سکه گرمی
۸۵۹ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸،
۴۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان

قیمت گرم طلای ۲۴،
۵۶۷ هزار و ۹۲۴ تومان

قیمت هرمثقال طلا
یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار
۱۴۶۵.۱۱ دلار

قیمت پلاتین
۸۹۲.۱ دلار

قیمت انس نقره
۱۶.۸۶ دلار

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: