کد خبر: ۸۳۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۶۹
مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، رضا رحمانی وزیر صمت، محمدرضا پورمحمدی استاندار و دیگر مقامات و مسئولان استانی از غرفه بانک ملی ایران در هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی بازدید کردند.

حضور بانک ملی ایران در نمایشگاه ربع رشیدی آذربایجان شرقیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، این نمایشگاه که با هدف کمک به تجاری سازی فناوری و بستر سازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار ، شناسائی و معرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه ، طرح ها و ایده های دانش محور با حضور بیش از 300 گروه فناور و نوآور از سیزدهم لغایت هفدهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار شد ؛ بانک ملی ایران با حضور چشمگیر خود اقدام به معرفی خدمات بانک از جمله خدمات الکترونیکی و تازه های تسهیلاتی از جمله خرید دین ، سککوک و انواع ضمانت نامه ها پرداخت که مورد استقبال عمومی قرار گرفت. گفتنی است در راستای همکاری و حمایت از صاحبان طرح و ایده ، تفاهم نامه ای بین بانک ملی ایران در استان آذربایجان شرقی و پارک علم و فناوری به امضا رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
0
مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس گفت: دیکتاتور افرادی هستند که غیر از نظر و نگاه خودشان سایر نگاه‌ها را نمی‌پذیرند.

آقای پزشکیان،
نخستین فردی که موظف است دیکتاتور نباشد شمایید که نظر و نگاه اکثریت قریب به اتفاق ملت را که مخالف انقلابند بپذیرید.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: