کد خبر: ۸۳۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۲۴۹
شیخ دیاباته برای رسیدن به اوج آمادگی با دستور استراماچونی تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای بالا بردن آمار گلزنی تیمش برای مهاجم خارجی آبی پوشان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد.

 

دیاباته پس از پایان مرخصی از روز گذشته طبق خواسته استراماچونی اختصاصی تمرین می‌کند تا برای بازی با نساجی مازندران به اوج آمادگی برسد.

 

 

 

درحالی که مطرح شده شیخ مهاجم خارجی آبی پوشان در لیست تیم ملی مالی حضور دارد، اما او به مالی دعوت نشده است. دیاباته مهاجم آبی پوشان برای حضور در رقابت‌ها زیر نظر مربیان استقلال به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا بتواند برای گلزنی آماده شود. طبق شنیده ها سرمربی آبی‌ها در این باره با مربی بدنساز و خود این بازیکن هم صحبت‌هایی را داشته و به او گفته خودش را به آماده‌ترین فرم بازی در هفته‌های آتی برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: