کد خبر: ۸۳۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۵۳۸
دهمرده در تذکر شفاهی:
نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس خواستار پیگیری مطالبات فرهنگیان و اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش شد.
وزارت آموزش و پرورش قانون رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کند ‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حبیب اله دهمرده ‌در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزرای ارشاد، ورزش، نیرو، امور خارجه و صمت گفت: امیدوارم وزرای مربوطه به وعده‌های داده شده در مجلس عمل کنند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش افزود: پرداخت مطالبات فرهنگیان، تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و نهضت سوادآموزی، اجرای رتبه‌بندی معلمان، رفع کمبود سهمیه دانشگاه‌ها و رفع کمبود استخدامی باید در دستورکار وزارتخانه قرار گیرد، از طرف دیگر تأمین حقابه رودخانه هیرمند، رفع فاضلاب، مقابله با ریزگردها از دیگر اقداماتی است که دولت باید مورد توجه قرار دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمبود خطوط پروازی به شهرستان زابل، بسته شدن مرزها، دریافت خسارت‌های بیمه، فشارهای غیرقانونی بانک‌ها، نبود زیرساخت‌ها از جمله گاز، راه‌آهن و راه و بیکاری از دیگر دغدغه‌ها و مشکلات موجود در استان سیستان و بلوچستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
کو کجاس؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: