کد خبر: ۸۳۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۰
مسعودی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس گفت: به طور حتم‌ وحدت مایه رحمت و تفرقه مایه عذاب است از این رو تقابل سیاسی سران قوا به تضعیف قوا منجر می‌شود.
تقابل سیاسی سران ۳ قوه به تضعیف قوا منجر می‌شود‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ‌‌اصغر مسعودی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی‌ در تذکر شفاهی خود با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت گفت: پیامبر اکرم (ص) فردی بود که بر دستان پینه بسته کارگران بوسه می‌بست و بر حرمت محرومان، تحقق عدالت اجتماعی، توسعه علم و دانش و رفع فقر تأکید داشت، از این رو قطعاً وحدت مایه رحمت و تفرقه مایه عذاب است بنابراین تقابل سیاسی سران قوا به تضعیف قوا منجر می‌شود.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور امروز دغدغه کارگران، معلمان و بازنشستگان، گرانی و درد جوانان بیکاری است که کمر مردم را شکسته و مایه شرمساری و سستی خانواده‌ها است، محرومانی که انقلاب کرده‌اند امروز زیر چرخ گرانی مغلوب می‌شوند، از طرف دیگر با وجود ظرفیت‌های بزرگ کشور در حوزه اشتغالزایی، فقر، محرومیت و بیکاری گریبان مردم را گرفته از این رو باید ما این مسئله را به فرصت تبدیل کرده و گفتاردرمانی کافی است.

وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: چگونه مشکل آب شرب ۱۰میلیون پایتخت نشین حل می‌شود اما برای حل مشکل آب شرب ۱۰ خانوار روستایی از کمبود اعتبار دم زده می‌شود و همزمان اختلاس‌های میلیاردی صورت می‌گیرد.

مسعودی با بیان اینکه رهاسازی حقابه بختگان ضروری است، در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز محصول انار کشاورزان با قیمت ناچیز خریداری می‌شود که باید در این رابطه تجدیدنظر صورت گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: