کد خبر: ۸۳۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۲۹
سرعت خدمات دهی در بندر کیش با بهره گیری از تجهیزات به روز و مکانیزه شدن فرآیند تخلیه و بارگیری کالا ها افزایش یافته است.
افزایش سرعت تخلیه و بارگیری کالاها در بندر کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  علی عرب مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش با بیان اینکه افزایش سرعت و کیفیت خدمات دهی در بندر تجاری کیش از برنامه های در دست اجرا با هدف توسعه فعالیت های این حوزه در جزیره است افزود: بهره گیری از تجهیزات مکانیزه برای تخلیه و بارگیری کالاها از راهکارهای افزایش سرعت و کیفیت خدمات دهی است که با تجهیز اسکله غربی بندر کیش به  تسمه نقاله هایی با شیب متغیر عملیات  تخلیه و بارگیری لنج های تجاری به روش مکانیزه انجام می شود.

وی تصریح کرد: پیش از این عملیات تخلیه و بارگیری کالاها به صورت کاملا سنتی و توسط نیروی انسانی انجام می شد که این موضوع علاوه بر اتلاف وقت در برخی مواقع باعث خسارات مالی نیز می شد.

علی عرب در ادامه گفت: توسعه تجهیزات بندر تجاری کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی این بندر و نزدیکی به آبراهه خلیج فارس که محل تردد سالانه ۵۰ هزار شناور است، از سیاست های اصلی ما در شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش است تا از این ظرفیت ارزشمند در جهت افزایش درآمد و رونق اقتصادی کیش بهره گیریم.

مدیرعامل شرکت توسعه  مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش تاکید کرد: علاوه بر تبدیل بندر کیش به بندری موثر در منطقه در دو سطح ملی و بین المللی، رفع دغدغه های تجار و بازرگانان این منطقه آزاد و کشور نیز از دیگر عوامل موثر در برنامه ریزی ها برای توسعه و تجهیز بندر تجاری جزیره کیش است تا همزمان ضمن تامین نیازها و مطالبات تجار کیش و کشور، در عرصه های بین المللی نیز بندر تجاری جزیره کیش را به عنوان بندری پیشرفته و دارای ظرفیت های بسیار به فعالان حوزه های دریایی و تجارت معرفی کنیم.

گفتنی است تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا که در بندر تجاری کیش نصب و راه اندازی شده است به طول ۱۵ متر متشکل از دو بازوی 7 و نیم متری و عرض یک متری تسمه نقاله است که عملیات تخلیه یا بارگیری کالا را با سرعت 18 متر در دقیقه انجام می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: