کد خبر: ۸۳۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
فرمانده مرزبانی ناجا:
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: زمان آزادی مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه مشخص نیست.
زمان آزادی مرزبانان ربوده شده مشخص نیست/ هر دو مرزبان در سلامت کامل هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار قاسم رضایی در زاهدان با اشاره به موضوع مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه‌ گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم دو مرزبان ربوده شده در سلامت کامل هستند اما همچنان زمان آزادی آنها مشخص نیست.
 
وی افزود: پیاده روی اربعین حسینی در امنیت کامل برقرار شد و با مدیریت الهی بین دو‌ کشور پرچم بیرق امام رضا (ع) و امام حسین (ع) در مرز مهران و کشور عراق تبادل و توسط مرزبانان برافراشته شد و این نشانه یک دیپلماسی فرهنگی - اجتماعی و مدیریت دینی است.
 
وی با اشاره به روابط میان کشورهای همسایه اظهار کرد: روابط خوبی میان ما و کشورهای قطر، کویت و امارات برقرار و نشست هایی برقرار شده که توافقات ملی و منطقه ای را رقم زده است.
 
فرمانده مرزبانی ناجا افزود: با کشور آذربایجان و ترکیه هم اندک چالش های مرزی داشتیم که اکنون برطرف شده و مدیریت میدانی در مرزها در حال انجام است، تعاملات عمیق ما با آذربایجان بر تحکیم روابط افزوده است و برگزاری مراسم تحویل سال مشترک در نقطه صفر مرزی از جمله این تعاملات است.
 
سردار رضایی گفت: روابط ما با ترکمنستان بسیار مطلوب است و اخیرا بازدیدهایی در نقطه مرزی بین دو کشور انجام شده است اما در رابطه با افغانستان می شود به برخی ناملایمات امنیتی در این کشور اشاره کرد .
 
وی ادامه داد: امسال در کل ۵۷تن مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش کشفیات داشتیم.
 
فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: در بازدیدی که از جنوب استان داشتیم مشاهده کردیم اقدامات و همکاری خوبی با کشور پاکستان انجام شده است و پاکستان مدیریت بهتری نسبت به سال گذشته در مرزها دارد.
 
وی گفت: هنوز بخشی از گروه‌ها و اشرار و افراد متواری در خاک پاکستان هستند که باید از طرف دولت پاکستان رسیدگی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: