کد خبر: ۸۳۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۷
جلوخانی خبر داد:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در یکی از واحد‌های عرضه ۱۱۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد کشف و معدوم شد.
110 کیلوگرم گوشت فاسد قرمز در قزوین کشف و معدوم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا  ، مهدی جلوخانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اعلام این خبر گفت: در بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان ۱۱۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد کشف و معدوم شد.

جلوخانی با اشاره به نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در مراکز عرضه، به مدیران رستوران‌ها و غذا پزی‌ها هشدار داد: با توجه به گزارش مواردی از توزیع گوشت‌های منجمد تاریخ گذشته توسط خودرو‌های سیار، از خرید گوشت و مرغ از مبادی غیرمجاز خودداری کنند؛ چرا که در صورت مشاهده فرآورده‌های خام دامی بدون هویت در رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی، مراکز آموزشی و بیمارستان‌ها، متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول به عموم مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به دامپزشکی گزارش کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: