کد خبر: ۸۳۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۲۱۰
با رأی نمایندگان؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه موافقتنامه چهارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه موافقت کردند.
لایحه موافقتنامه تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه تصویب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی لایحه موافقتنامه چهارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه را با ۱۴۱ رای موافق، ۲ رای مخالف و ۱ رای ممتنع از ۱۹۲ نماینده حاضر تصویب کردند.

نمایندگان در ماده واحده این لایحه مقرر کردند: موافقتنامه چهارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه مشتمل بر یک مقدمه و ۲۵ ماده تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.

نمایندگان در تبصره این ماده، وزارت صنعت را موظف کردند تبادل اطلاعات تجاری با خارج از کشور را از طریق سامانه نرم افزار جامع یکپارچه سازی و نظارت بر فرآیند تجارت ساماندهی، مدیریت و نظارت کرده و گزارش آن را به کمیسیون های امنیت ملی و اقتصادی مجلس ارائه کند، کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط با تجارت خارجی کشور موظفند صرفا از طریق سامانه مذکور نسبت به تبادل اطلاعات با خارج از کشور اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: